Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle! Jeg har en 4 års gammel kjøkkenmaskin, det blitt dårlig nå og jeg hadde tenkt meg å kjøpe en nyen, men tviler litt hvilken er best. Fant ut den: Bosch MUM46R1.

Er den god? Hvordan klarer han med deigen? Eller bedre å kjøpe en Kenwood? Men Kenwood er veldig dyrt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vito - nr to
Skrevet

Hei til alle! Jeg har en 4 års gammel kjøkkenmaskin, det blitt dårlig nå og jeg hadde tenkt meg å kjøpe en nyen, men tviler litt hvilken er best. Fant ut den: Bosch MUM46R1.

Er den god? Hvordan klarer han med deigen? Eller bedre å kjøpe en Kenwood? Men Kenwood er veldig dyrt.

Kan ikke gi råd mht Bosch-maskinen du viser til , har ikke selv. Vet imidlertid ei i nabolaget har slitt ut tre Boschmaskiner, mens Kenwooden går her ennå... Maskinen får mye juling begge plasser, men absolutt ikke mindre her enn der...

Vet du at Kenwood nå har kommet med en ny maskin, mer lik i størrelse med Bosch-maskinen du viser til: Heter Kenwood KM260, du finner en link her:

http://www.lyspunkter.no/p/product.php?productid=16422&cat=0&page=1

Har sett den selv, den virker ikke så "tungbygd" som gamle Chef, men tror nok den banker Bosch. Du har også mer muligheter for å koble på tilleggsutstyr her.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har og Kenwood, og er veldig fornøgd med den. den er diger og tek store deigar, men til små porsjonar, t.d. krem eller eggekvite, er den i overkant grov. Så eg har ein handmiksar i tillegg som eg brukar i vanleg bolle viss eg skal piske litt krem eller piske stive to eggekviter.

Skrevet

Kan ikke gi råd mht Bosch-maskinen du viser til , har ikke selv. Vet imidlertid ei i nabolaget har slitt ut tre Boschmaskiner, mens Kenwooden går her ennå... Maskinen får mye juling begge plasser, men absolutt ikke mindre her enn der...

Vet du at Kenwood nå har kommet med en ny maskin, mer lik i størrelse med Bosch-maskinen du viser til: Heter Kenwood KM260, du finner en link her:

http://www.lyspunkter.no/p/product.php?productid=16422&cat=0&page=1

Har sett den selv, den virker ikke så "tungbygd" som gamle Chef, men tror nok den banker Bosch. Du har også mer muligheter for å koble på tilleggsutstyr her.

Takk for svar. Så den nettsiden og var ikke helt fornøyd. Så til og med en video om Kenwood fra www.youtube.com

Stakkar maskinen. Bråket så jævlig, vi trodde at den blir ødelagt snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...