Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hei! Min eks-kjæreste gjorde det slutt med meg, og flyttet fra meg for en måned siden. Nå har han fått seg ny kjæreste, EN måned har gått. Jeg vet 110 % sikkert at det ikke har forekommet noe utroskap. Jeg klarer bare ikke å se at det går an å få seg ny kjæreste i løpet av fire uker... Uforståelig er det i mine øyne! Noen som har noen innspill?
Gjest Ina Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Han kan jo godt ha hatt kontakt med henne mens dere var sammen, uten at det foregikk noe "ulovlig". Han har sikkert fått følelser for henne mens dere var sammen, og gikk ifra deg av samme grunn. Hvis ikke har han fortet seg å bli sammen med noen for å komme videre fra deg. Det er den mest effektive måten å komme over noen på... Trist, men så lenge han ikke har oppføret seg dårlig mot deg pga dette da dete var sammen, så har du ikke så mye du skulle ha sagt....Lykke til, og finne deg en bra fyr og gå videre du også!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg gjorde det slutt med min eks på en torsdag og treff min nåværende lørdagen etter. Kastet ikke bort tida, akkurat!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg gjorde det slutt med min eks på en torsdag og treff min nåværende lørdagen etter. Kastet ikke bort tida, akkurat! Å hvor lenge hadde dere vært sammen? en uke?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Å hvor lenge hadde dere vært sammen? en uke? To år.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 To år. Sier litt om deg(ikke positivt)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Sier litt om deg(ikke positivt) Hva sier det mener du? han jeg er sammen med nå er min store kjærlighet!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Hva sier det mener du? han jeg er sammen med nå er min store kjærlighet! etter noen dager??
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 etter noen dager?? Har vært sammen med ham lenge, det var ikke nå på lørdag jeg traff ham!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Har vært sammen med ham lenge, det var ikke nå på lørdag jeg traff ham! aaaaa du var utro....
Hapzen Skrevet 13. mai 2010 #11 Skrevet 13. mai 2010 Jeg fikk ny type bare 2 mnd etter jeg flyttet fra samboeren min. Traff fyren bare 1 mnd etter og ble sammen 1 mnd etter det igjen. Om han traff henne med en gang det ble slutt eller bare er sånn som blir fort sammen med henne så er det fult mulig. Og for alt du vet kan hun bare være en "rebound" dame, eller han var helt over deg da dere gjorde det slutt (det var jeg når jeg gjorde det slutt med xn vaffa)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #12 Skrevet 13. mai 2010 Hvis det var han som gjorde det slutt, har han sikkert vært mentalt klar til å gjøre det slutt og gå videre en liten stund i forveien. Du har bare hatt en måned, men han har sannsynligvis tenkt på dette, og forberedt seg på å finne noen andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #13 Skrevet 13. mai 2010 aaaaa du var utro.... Nei. Si at jeg gjorde det slutt med eksen 20 juli og traff den nye 22 juli. Skjønner du det nå????
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #14 Skrevet 13. mai 2010 Nei. Si at jeg gjorde det slutt med eksen 20 juli og traff den nye 22 juli. Skjønner du det nå???? ja at du brukte to dager på å finne "mannen i ditt liv"
Hapzen Skrevet 13. mai 2010 #15 Skrevet 13. mai 2010 so what om hun bare brukte 2 dager? Noen ganger kommer kjærligheten og slår oss overende. Det beste man gjør er å gripe den!! Jeg lever med instillingen: Kjærlighet har ingen tidsgrense eller aldersgrense, den er der for alle uavhengig av situasjonen rundt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #16 Skrevet 13. mai 2010 ja at du brukte to dager på å finne "mannen i ditt liv" Jeg lette ikke, jeg bare falt pladask og det gjorde han og. At jeg hadde vært singel i bare to dager hadde da ingen ting med saken å gjøre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #17 Skrevet 13. mai 2010 Jeg lette ikke, jeg bare falt pladask og det gjorde han og. At jeg hadde vært singel i bare to dager hadde da ingen ting med saken å gjøre. Det er jo det hele tråden er om... mellomrommet mellom man slutter og finner ny.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #18 Skrevet 13. mai 2010 Det er jo det hele tråden er om... mellomrommet mellom man slutter og finner ny. Ja. Det er jo det jeg svarer på. Når man treffer noen og blir forelska vet man aldri. Det kan skje ti minutter etter at det har blitt slutt med den forrige. Eller ti år. Hva er det som er negativ med å treffe noen igjen fort?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #19 Skrevet 13. mai 2010 Ja. Det er jo det jeg svarer på. Når man treffer noen og blir forelska vet man aldri. Det kan skje ti minutter etter at det har blitt slutt med den forrige. Eller ti år. Hva er det som er negativ med å treffe noen igjen fort? respektløst ovenfor den andrepart mener nå jeg.. "brukte bare to menutter for å komme over 2 år av livet mitt"
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #20 Skrevet 13. mai 2010 respektløst ovenfor den andrepart mener nå jeg.. "brukte bare to menutter for å komme over 2 år av livet mitt" Han var vel over deg da det ble slutt sikkert. Jeg var ferdig med min eks da jeg gjorde det slutt. Ellers hadde jeg ikke gjort det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå