Tabris Skrevet 14. mai 2010 #21 Skrevet 14. mai 2010 Yeah, I'm playing through it now. I do have some issues with the isometric view, I really dislike it. But NWN is quite awesome so far, despite that. TES is still my favourite gaming series when it comes to RPGs, though.
Gjest Marlo Skrevet 14. mai 2010 #22 Skrevet 14. mai 2010 Har spillt det meste av rollespill og holdt på med diverse mmorpg i ca 12-13 år nå. Spiller bare WoW i dag. Føler absolutt at jeg har et liv utenom. Det hender i perioder jeg spiller mye (perioder = et par uker) og det hender jeg ikke spiller i det hele tatt på et par måneder. Mine karakterer er alle lvl 80 (warrior, priest, warlock, mage - som er min main, shaman, rouge og en mage til) Jeg har med min "hovedkarakter" spilt gjennom alt som kan spilles. I Vanilla var hun gjennom alle instancer - til og med hele gamle naxx, og i dag har jeg hatt henne gjennom hele ICC - altså jeg har vært gjennom det meste WoW har å tilby. Også til tross for at jeg ikke gidder å spille så innmari mye og vil gjerne ha et liv utenom også, men det kan vel ha noe med at jeg har vært i en veldig god guild hvor alle klarer å gjøre jobben sin og ikke wiper 5 ganger i løpet av et raid. Vi har alle spilt WoW siden betaen i den amerikanske versjonen som vil si 6-7 år tror jeg nå. Men ja, det hender jeg spiller hele dagen, men det er også en dag hvor jeg er dårlig og ikke klarer så mye annet. Både jeg og samboeren min elsker å være mye ute (han har spillt like lenge som meg). Han jobber full jobb i tillegg til eget firma og er frivillig på en redningsbåt. Jeg er hjemmeværende, men spiller sjeldent på dagtid. Jeg pusler hjemme med vasking og rydding, har to dyr jeg tar meg av. Sammen drar vi ofte på bilturer, om sommeren jobber vi mye på festivaler eller er i Sverige på ferie. Så jeg vil absolutt si at vi har et bra liv utenfor WoW også, selvom jeg vil absolutt anse både meg og min samboer som gamere. Ja - vi møttes til og med gjennom WoW og har vært samboere i 4 år nå. Men her handler det om balanse i livet. Jeg ser ikke noe galt å sitte en hel dag å spille så lenge man klarer å gjøre andre ting også andre dager.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #23 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har også spilt WOW siden beta, og har vært totalt hekta. Det var spille til 2 om natten, på jobb klokka 8, forte seg innom matbutikken for å kjøpe inn mat, og rekke hjem til før raidingen begynte. Blei helt utkjørt! Til slutt la jeg opp, og det har nok vært for det beste! Dog synes jeg at det er et utrolig fengende spill, og jeg har kjøpt spill som AION og Age of Conan også, bare fordi jeg synes slikt er fascinerende, og jeg liker å teste ut opplegget. Hvis man har mye å gjøre i dagliglivet så kan MMO`s være helt kurant: et underholdsningsspill! Og da er det ganske artig =) Synd at man må bruke så mye tid for å bli oppgradert; det er jo derfor det blir mye tid nedlagt i det.
Tabris Skrevet 14. mai 2010 #24 Skrevet 14. mai 2010 Dessverre så er spill enda sett litt ned på, tror jeg. Det er ingen som blunker om man bruker to-tre timer hver kveld foran tven, men bruker man to-tre timer på spill i stedet for så er man "barnslig", "en taper" eller "avhengig".
Gjest Marlo Skrevet 14. mai 2010 #25 Skrevet 14. mai 2010 Dessverre så er spill enda sett litt ned på, tror jeg. Det er ingen som blunker om man bruker to-tre timer hver kveld foran tven, men bruker man to-tre timer på spill i stedet for så er man "barnslig", "en taper" eller "avhengig". Det er jeg helt enig i. Min venninne fikk helt "bakoversveis" når jeg sa at jeg godt kunne spille i 4-5 timer en kveld. Det hun ikke tenkte på var at hun klarte helt fint, uten å tenke over det, ligge på sofaen i 4-5 timer og glane på TV.
Tabris Skrevet 14. mai 2010 #26 Skrevet 14. mai 2010 Min venninne fikk helt "bakoversveis" når jeg sa at jeg godt kunne spille i 4-5 timer en kveld. Det hun ikke tenkte på var at hun klarte helt fint, uten å tenke over det, ligge på sofaen i 4-5 timer og glane på TV. Helt enig. Spilling er for meg en hobby, så blant annet derfor har jeg kuttet ut tven. Så i stedet for å se tv, så spiller jeg. Jeg ser ikke forskjellen.
Linoge Skrevet 14. mai 2010 #27 Skrevet 14. mai 2010 Yeah, I'm playing through it now. I do have some issues with the isometric view, I really dislike it. But NWN is quite awesome so far, despite that. TES is still my favourite gaming series when it comes to RPGs, though. Agreed, TES is great. NWN is really cool story-line wise, and oh all the mods!! When you finish, ask me about mods and you'll have about 40 more hours of fun. Some storylines are even better than the original. Helt enig. Spilling er for meg en hobby, så blant annet derfor har jeg kuttet ut tven. Så i stedet for å se tv, så spiller jeg. Jeg ser ikke forskjellen. I agree. Difference is in people's perception. I used to play StarCraft: BW semi-professionally (i.e. making a little money playing tourneys, show matches, etc), so back then I used a lot of time and effort on it. But I see little difference between that and having a summer job or somesuch. -L.
Fortunatus Skrevet 14. mai 2010 #28 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har heldigvis ikke blitt særlig hektet på noe spill, og WoW er et spill jeg tror jeg skal bare styre meg unna, bruker mer enn nok tid bak pc-skjermen som det er. Men har et par venninner som spiller WoW, men ikke mer enn et par timer av gangen og de spiller det mest fordi kjærestene spiller spillet. Og jeg har klager fra dem at kjærestene spiller _hele_ tiden. Hun ene sier kjæresten (som har et friår), sitter ved pcen fra han står opp og til de går og legger seg. Spiser middag og tømmer søpla en gang om dagen kanskje.. At det skal være noe liv kan jeg vitterlig ikke forstå? Folk skal da gjerne ha hobbyer, men når de opptar 50-70% av dagens timer syns jeg det blir for meget.
Tabris Skrevet 14. mai 2010 #29 Skrevet 14. mai 2010 When you finish, ask me about mods and you'll have about 40 more hours of fun. Same to you if you ever play Oblivion.
Linoge Skrevet 14. mai 2010 #30 Skrevet 14. mai 2010 Same to you if you ever play Oblivion. Tried Oblivion.. Didn't like it as much as Morrowind. -L.
Tabris Skrevet 14. mai 2010 #31 Skrevet 14. mai 2010 Mods might help that. Oh, and I've actually created a mod for Morrowind myself.
Linoge Skrevet 14. mai 2010 #32 Skrevet 14. mai 2010 Mods might help that. Oh, and I've actually created a mod for Morrowind myself. Ye, probably. I just tried the original, felt it was... kind of wrong after Morrowind, gave it up. Hehe, I am to lazy to make mods. I just whine about how there are not enough mods around instead. -L.
Atdetvar Skrevet 14. mai 2010 #33 Skrevet 14. mai 2010 Brukte 150 effektive dager på å spille dette - omtrent 3500 timer. Det var gøy, men tenk hvor mye mer man kunne fått ut av dette. Når regninga skal betales viser det seg at det eneste man er blitt flinkere til er spillet.
aluminium Skrevet 14. mai 2010 #34 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har aldri sett underholdningsverdien i spill av typen WOW, CoD, Battlefield osv. Det interesserer meg ufattelig lite, og jeg har dermed heller aldri spilt det heller... Skal jeg spille henter jeg frem Gran Turismo 4 og kjører et par runder på Nurburgring, men ellers så spiller jeg veldig lite. Jeg har ikke akkurat så veldig høy fullføringsprosent, tviler på at den er over 5%...
Andrelinoge Skrevet 20. mai 2010 #35 Skrevet 20. mai 2010 Begynte å spele wow i februar 2005. Raidet for eit par år, men ga meg å spele rett før TBC. Spelte litt i ny og ne i TBC og WOTLK. Har begynt å spele igjen, har aldri sagt nei til RL, fest og familie. Men NU angrer jeg, skulle ønske jeg hadde spelt mer, har altfor mye å ta att og oppleve i WOW.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå