AnastasiaR Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Ting du skulle likt å se, helst ikke seksuelle. Hvor mange som hadde likt å se rumpa til brad er ikke intressant. Jeg skulle likt å sett James Bond og MCgiver konkurrere om hvem som først dirker opp en dør med fortanna. Siden de begge kan gjør umulige ting på en somregel elegant og effortless måte. Din tur:
AnastasiaR Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2010 (endret) bilde relatert. Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 13. mai 2010 av Bond
El Capitan Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skulle likt å sett James Bond og MCgiver konkurrere om hvem som først dirker opp en dør med fortanna. Siden de begge kan gjør umulige ting på en somregel elegant og effortless måte. Din tur: Jeg vet ikke hvem denne MCiver er, men vet om en annen kar som heter MacGyver. Han er veldig flink til slikt Jeg skulle likt å se liv fra andre planeter.
Linoge Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 http://nickshell1983.files.wordpress.com/2010/01/dexter-main.jpg This. vs. http://2fm.rte.ie/blogs/dave_fanning_news/2009/09/21/hannibal-lecter-hopkinsopt.jpg This. Would be fun to see Lecter poke around in Dexter's head and try to freak him out while Dexter tried to kill Mr. Lecter. xD
AnastasiaR Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg vet ikke hvem denne MCiver er, men vet om en annen kar som heter MacGyver. Han er veldig flink til slikt Jeg skulle likt å se liv fra andre planeter. hehe, skal du rette meg så lær deg hvert fall å sitere meg riktig.lol
Wonders Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 en boble over hodet mitt når jeg tenker på noe men ikke klarer å forklare det
Djungelvrål Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Skulle likt å sett enden av universet...og hva som er bak..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 hehe, skal du rette meg så lær deg hvert fall å sitere meg riktig.lol Hva var galt med siteringen hans? Ting eg hadde likt å se... Tja. -At alle folk som hadde gjort noe skikkelig gale (mord, voldtekt, etc) hadde ordet (altså, mord eller voldtekt f.eks) flytende i lufta over hodene deres, i store røde lysende bokstaver.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Psykopatnaboen min snuble og falle ned trappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå