Gå til innhold

Kan man bruke sort kjole i bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde selv aldri gått i en sort kjole i bryllup men jeg har vært i store selvskap der andre har hatt sort kjole, med fargerikt/fresht tilbehør(gjerne sjal som tidligere nevt) men kjører gjerne en litt mer "røff" stil i svart og det synes jeg egentlig er ganske kult om man klarer og få til stilen riktig.

Jeg synes du bør gå får den sorte kjolen og noe stilig tilbehør:)

Kos deg masse :)

Signerer denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vel egentlig ikke du kan ha svart kjole da men. I et bryllup er det såpass mye symbolikk, og jeg ville tatt på meg svart kjole dersom jeg hadde noe imot giftermålet!

Skrevet

Vel, jeg feiga ut på den sorte kjolen. Har i stede kjøpt to andre som jeg funderer på hvem av de jeg skal bruke. Har vel egentlig falt på en ettersittende enkel marineblå kjole. Synes den er litt kort (litt over knærne) men den er alikevel så diskret og enkel at det går bra. Den har noen gullknapper på brystet, så kjører gullsmykker og lyse/gullaktige sko til..

Hehe.. Får satse på at det ornær sæ :P

Skrevet (endret)

Jeg synes vel egentlig ikke du kan ha svart kjole da men. I et bryllup er det såpass mye symbolikk, og jeg ville tatt på meg svart kjole dersom jeg hadde noe imot giftermålet!

Da hadde du vell ikke dratt i bryllupet ,hvis du var imot bryllupet :P

Endret av mirandaa
Gjest brutal_mann
Skrevet

En link til et bilde av kjolen gjør det MYE lettere å svare.

Skrevet

En link til et bilde av kjolen gjør det MYE lettere å svare.

Vet det, men fant det ikke på nett, og er ikek flink nok på pc til at jeg skjønner åssen jeg legger det ut her.. :P

Skrevet

Jeg som brud skal ha en enkel, knelang kjole og ikke noe slør. Du vet ALDRI hva slags stil bruden har, og derfor kjører man safe og ligger unna hvitt.

Du vet ganske ofte hvilken stil bruden har om du kjenner henne og ikke minst spør ;) Som brud hadde jeg ikke hatt noe i mot om folk spurte - det var det faktisk ganske mange som gjorde.

Skrevet

IIIIKn nei du kan ikke gå med sort kjole, da blir du diskvalifisert...

spøk til side: klart du kan gå i svart. den lille sorte med riktig tilbehør til anledningen passer til ALT!

Skrevet (endret)

Jeg føler meg som en ballong i alt annet enn svart. Men det trenger jo ikke være svart fra topp til tå :) Ellers så reagerer jeg overhodet ikke på at folk går svartkledd i brylluper. Det er en ganske vanlig "festfarge" i mine kretser (mest sannsynlig pga "slankende" effekt)

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...