Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Seriøs Mann
Skrevet

Jeg har gått 3 år singel og er nå 25. Har vært noen steder på veien hvor jeg trodde det kunne bli noe, men så trakk jenta seg unna. Nå i det siste året har jeg kjønt at jeg sansynligvis er ganske kjekk. Er naturlig bredskuldret, velltrent, har symetriske trekk, bred kjeve, hake. Har fått høre av nå veldig mange jeg kjenner og har møtt at jeg er modellpen. Nå tenker sikkert alle at han er inbilsk, men det er først nå jeg tror at jeg har fått et greit intrykk av eget utseende. Uansett har jeg masse empati. Er gjør alt for dem jeg er glad i. Leser masse bøker. Er interessert i samfunn og politikk. Glad i barn. Har masse humor. Jeg er også flink til å snakke om følelser. Har erfaring fra et langt seriøst fohold.

Hvorfor blir da ikke jentene interessert i meg. Er jeg ikke badboy nok? Må jeg være mindre ærlig når jeg møter noen slik noen kompiser forteller meg(Og psykopaten Neil Straus i "the game"). Har ikke lyst til å være noen ekkel, uærlig forfører, men det ser ut som om alt for mange jenter faller for den typen.

Noen inspill fra dere jenter hadde vært fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del faller mer for personlighet enn utseende, selv om fysisk tiltrekning selvfølgelig er viktig. Jeg tror det kan være rent tilfeldig at du har vært singel i 3 år, det å møte "den rette" om man vil kalle det det kan ofte være på ren slump. Er du i nok situasjoner der det finnes muligheter? Jobben er jo den nye sjekkeareanaen, er du med på lønningspilser og andre sosiale happenings som skjer? Ellers så er det jo hobbyer - man kan melde seg inn i en klatreklubb, dykking eller begynne med fallskjermhopping, da kommer man inn i et stort nytt miljø med masse single mennesker man kan dele interesse med.

Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det samme problemet og er smellvakker...10 år har det nå gått.

Det er det vi må lide for i livet..og det er ganske deprimerende.

Gjest navnelapp
Skrevet

(No forestiller eg meg at eg er tjue år yngre enn eg er:) Eg tenker ofte "too good to be true" når eg ser slike som deg. Altså at han vil aldri vere interessert i meg. Den einaste måten du kan fjerne den kjensla er ved å faktisk gå bort til jenta, gje henne oppmerksomheit og behandle henne høfleg, elegant og passe "pushy". Ho må forstå at du faktisk er interessert, utan at du treng å stave det. Ikkje ver redd for lette berøringar, men hald deg unna rumpe og puppar (sjølvsagt). Hald blikket hennar litt innimellom, gjerne når du seier noko hyggeleg til henne. Lykke til! :-)

Gjest Seriøs Mann
Skrevet

Kan nok være at jeg har hatt uflaks med sjekkearenaene. Driver med kamsport som hobby så det tar litt tid. Et spørsmål til jentene. Er det virkelig slik at jenter kan finne på og ikke vise interesse hvis de faller for noen. Det tror jeg er motsatt med gutter. Kan være at fordi jeg ikke har søstre så er jeg treigere til å tolke jenter sitt kropsspråk.

Det har også vært slik flere ganger at jeg viser interesse, får god respons så plutselig bare forsvinner interessen liksom. Ikke for å sette folk i bås , men det virker for meg som om mindre reflekterte personer har det lettere på sjekkemarkedet. Vi andre tenker for mye. Nå påstår jeg ikke at alle storsjarmører er ureflekterte, men mange.

Gjest Gjest
Skrevet

Har masse humor.

Sorry "Seriøs Mann", men det virker ikke slik.

Skrevet (endret)

Det jeg umiddelbart tenker når jeg leser innlegget ditt er:

- Enten er "du too good to be true", som Alt Godt sier, og dermed tror ikke folk at de har sjans.

- Kanskje tenker du alt for høyt om deg selv, enten skinner det gjennom eller så prøver du deg på feil jenter ;)

- Evt. er du alt for opptatt med å fortelle hvor bra du er og glemmer å vise interesse for jentenes personlighet?

Godt mulig dette ikke stemmer, vet jo alt for lite om deg til å dømme ;) MEN du bør uansett tenke nøye over hva du vil ha i en partner, og velge "sjekkearena" ut fra det.

Endret av einna
Gjest Seriøs mann
Skrevet

Det jeg umiddelbart tenker når jeg leser innlegget ditt er:

- Enten er "du too good to be true", som Alt Godt sier, og dermed tror ikke folk at de har sjans.

- Kanskje tenker du alt for høyt om deg selv, enten skinner det gjennom eller så prøver du deg på feil jenter ;)

- Evt. er du alt for opptatt med å fortelle hvor bra du er og glemmer å vise interesse for jentenes personlighet?

Godt mulig dette ikke stemmer, vet jo alt for lite om deg til å dømme ;) MEN du bør uansett tenke nøye over hva du vil ha i en partner, og velge "sjekkearena" ut fra det.

Jeg leste mitt eget innlegg og ble litt kvalm. Prøvde egentlig og analysere meg selv, men fremstilte meg som blærete og selvsentrert. Ikke meningen.

Jeg vet jeg har mange feil som alle andre. Prøvde egentlig og ramse opp noen ting jeg vet jenter vistnok liker hos menn som jeg tror jeg har noe av.

Går ikke rundt til daglig og tenker så mye på meg selv i sån forstand:P

Det hadde bare vært patetisk.

En av mine negative sider er blant annet at jeg er utolmodig. Etter 3-4 år begynner jeg å hige etter å møte den rette. Er en romantikker av natur. Blir deprimert av våren, og alle parrene som har funnet hverandre, mens jeg fortsatt leter.

Skrevet

Jeg leste mitt eget innlegg og ble litt kvalm. Prøvde egentlig og analysere meg selv, men fremstilte meg som blærete og selvsentrert. Ikke meningen.

Jeg vet jeg har mange feil som alle andre. Prøvde egentlig og ramse opp noen ting jeg vet jenter vistnok liker hos menn som jeg tror jeg har noe av.

Går ikke rundt til daglig og tenker så mye på meg selv i sån forstand:P

Det hadde bare vært patetisk.

En av mine negative sider er blant annet at jeg er utolmodig. Etter 3-4 år begynner jeg å hige etter å møte den rette. Er en romantikker av natur. Blir deprimert av våren, og alle parrene som har funnet hverandre, mens jeg fortsatt leter.

Vel, du høres reflektert nok ut nå ;) Du har nok vært uheldig. Kan ta folk langt tid å finne noen virkelig interessante. Prøv å tenk at det er bedre å finne ei veldig bra ei, enn mange "nesten"!

Skrevet

PS. du er jo ikke akkurat gammel ennå, du har god tid ;)

Skrevet (endret)

Jeg har det på samme måte, men er jente på 25 :) Sliter litt med å komme lenger enn å date litt. Det er frustrerende. Har vel egentlig ingen råd til deg. Men håper det ordner seg for deg :)

Ser du skriver at du lurer på om du bør bli badboy og mindre ærlig med jenter, for all del IKKE gjør det. De jentene som faller for det er ikke noen du vil ha uansett og det kan aldri bli noe seriøst ut av det. Vær deg selv så kommer nok den rette jenta snart :)

Endret av Dyregod
Skrevet

Du kan jo prøve deg på nettdating..? Da kan du spesifisere hva du leter etter, og møte likesinnede (jenter som er klar for et forhold og ikke bare dating). Har fungert for meg tidligere, og flere av mine venner.

Skrevet

Jeg kan nok ane at du har skjønnhet, men har du sjarm? Hva er sjarm? Entusiasme og glød er sjarm. Kanskje du rett og slett trenger å møte ei dame som fyrer denne entusiasmen ordentlig. Eller kansskje du trenger en ny interesse. Noe som du kan fortelle om med entusiasme.

Studerer du? Universitetene flommer over av unge damer.

Nettdating anbefales. Du kan skrive, og du kan legge ut ett vakkert bilde, hvis du kommer over den negative tanken, og tenker og skriver litt gladere, så blir du veldig attraktiv.

Skrevet

Jeg har fått noen kommentarer oppgjennom på utseende mitt. En fyr sa til meg at hvis han så meg på byen eller på en fest e.l så hadde han aldri tatt kontakt med meg fordi jeg var så pen at det ville være en "selvfølge" at jeg hadde kjæreste eller hvertfall var out of his league. En annen gang var jeg ute med kollegene mine (det var mest gutter) hvor en av dem plutselig kommer opp til meg i baren og sier "Du er som en isdronning. Alle her vil ha deg, men ingen kan få deg". Jeg tror mange tror og tenker at om man har utseendet med seg så er man enten uoppnåelig eller dum og deilig og ser ikke det som ligger under overflaten. Det er jo mye mer til meg (g helt sikkert deg også) enn utseendet mitt!

Jeg møtte til slutt min store kjærlighet på nettet. Der kom personligheten i fokus og utseende kom liksom i bakgrunnen. Vi klikket så utrolig bra! Jeg kunne faktisk ikke ønsket meg en bedre mann. Men jeg anbefaler deg å eventuelt bruke en av de seriøse datingsidene som f.eks Match.com, møteplassen ol. Lykke til =o)

Gjest jente 23
Skrevet

jeg har det litt på samme måte, er virkelig klar for et seriøst forhold etter en stund som singel, trives ikke som singel og "fri" i det hele tatt egentlig! og sliter med å komme i kontakt med gutter, synes liksom ikke å gå ut på byen er tingen for å finne en kjæreste, og har ingen konkrete hobbyer hvor jeg treffer single gutter..

Det er jo vanskelig å si noe om grunnen til problemet når man kun har ditt ord for personlighet og utseende, men jeg faller sjelden selv for de mest "billedpene", kanskje jeg ubevisst tenker at de er oppnåelige, eller kanskje er det vanskelig å få inntrykk av personligeheten deres... by på deg selv, og vis interesse!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...