Gå til innhold

Lakris og sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos oss har vi et problem. Det er at jeg er veldig glad i sex, men til min store frustrasjon, er ikke hun spesielt glad i det.

Ta f.eks forrige helg, da våknet hun på søndag og hadde en dårlig dag. Hun orket ingen ting, ble bare sittende i sofaen, selv om hun egentlig ville ut i høstværet. På ettermiddagen tok jeg skjeen i egen hånd. Samtidig som hun lagde middag til oss, tok jeg bilen ned til en bensinstasjon og kjøpte inn div. til en kake. Etter middagen lagde jeg deigen, slik at det bare manglet å sette den inn i ovnen. Jeg satte på ovnen og så tok jeg med meg frøkna ut på en liten spasertur i skumringen. Når vi kom inn igjen var ovnen varm, jeg putta kaken inn i ovnen og vi tok en dusj. Etterpå spiste vi kaken, som skal spises varm, sammen med is, og så en film.

Det hele ble faktisk en fin kveld, men da vi la oss gjorde jeg tabben. Jeg la meg inn til henne, og sa at jeg hadde lyst på henne. Hun sa nei, jeg godtok det, ga henne et nuss og så sovnet vi.

Et par dager senere snakket vi om kvelden, og hun syntes at det var fint jeg fikk henne i aktivitet med å gå tur, og at jeg hadde bakt kake. Men hun sa faktisk at jeg hadde ødelagt kvelden ved å si at jeg hadde lyst på henne!!!!! Så nå vil hun ikke at jeg skal ta initiativet, men at hun skulle gjøre det, når hun har lyst. Og det gjør meg veldig frustrert! :cry:

Men så leste jeg i avisen, at lakris senker testosteronnivået til mannen, og dermed senker sexlysten. Så nå sitter jeg her på kontoret med en pose lakris, blodtrykket går opp, sexlysten ned og jeg gleder meg til helgen!

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:forvirra: Du hadde øndelagt kvelden ved å si at du hadde lyst på henne? Skjønner ikke bæret!

Jeg tror ikke å gummle lakris er løsningen her altså! :klø:

Så jeg lurer på: Var denne kvelden helt spesiell, eller er dette "vanlig" oppførsel fra henne?

Skrevet
Var denne kvelden helt spesiell' date=' eller er dette "vanlig" oppførsel fra henne?[/quote']

Nei, kvelden var ikke spesiell, men saken er den at jeg er ukependler. Sa til henne i starten av helga, at jeg muligens reiser inn til Oslo på søndag kveld, for å slippe å stå opp klokken fem på mandag morgen. Men på søndag ombestemte jeg meg, og sa jeg skulle reise på mandags morgen i stedet. Det ble hun veldig glad for. Men da jeg sa jeg hadde lyst på henne, trodde hun at det var bare derfor jeg ble hjemme til mandag morgen. Der tar hun skammelig feil, men det var altså det hun trodde. Derfor hadde jeg ødelagt kvelden. :sur:

Skrevet

Uff sitter her å sjemmes jeg nå.. Kan være akkurat like vanskelig som hun jeg.. Lurer på hvorfor? For hadde det vært sånn at vi alltid måtte ta insjiativet (hvordan det nå enn skrives) så hadde vi blitt sur da og..

Gå å sjemmes i en krok jeg nå :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

For det første syns jeg dette var et skikkelig trist innlegg! :( At du skal ty til lakris og diverse kjerringråd er litt komisk, men aller mest helt uakseptabelt. Sex er ubegrenset positivt! Og problemstillingen bør snues på hodet, slik at hun heller gjør en anstrengelse for å forsøke å komme dit DU er!

Du har satt himmel og jord i bevegelse for å glede henne, og bestemmer deg for å bli natta over. Så gir du uttrykk for at du har lyst på henne: og da ødela du plutselig kvelden? For da hadde hun grunn til å tro at sex var den eneste grunnen til at du ble? Den er urimelig!

Nei, pælm lakrisbåtene du, og ta deg en lang prat med jenta di. Det høres ut som hun har litt tillitsproblemer syns jeg. Det er ikke hyggelig å ha mindre sexlyst enn kjæresten sin, og man kan føle seg ganske mislykka til tider. Men noe som hjelper er: kommunikasjon kommunikasjon kommunikasjon :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest over= La Flaca (hvorfor blir jeg ikke innlogget?.. :x )

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke da, for jeg har ikke møtt henne, men på meg virker hun usikker på seg selv og sin sexualitet... Kanskje hun har veldig dårlig selvtilit? Kanskje hun har opplevd noe leit tidligere og går rundt med en redsel for å bli "utnyttet"...? Gamle sår kan ha vondt for å gro noen ganger. Dette her blir jo bare gjetting fra meg, men at et eller annet stikker under her, er tydelig...

Skrevet

Ødelagt kvelden?

Det hadde vært en drømme-dag for meg om jeg hadde vært i hennes sko.

Skrevet

Lambda, dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg er helt enig med hordene over: snakk med henne.

Skrevet

Det er jo så klart lov å si nei. Men å bli sur fordi du har lyst på henne, nei det forstår jeg ikke. :roll:

Enig at hun kanskje er litt for usikker på seg selv, og deg. Hvis hun tror at du kun er hjemme lengere fordi du vil ha sex med henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Merkelige kvinnemenneske..........

Hadde det vært kjæresten min som hadde behandlet meg sånn, så hadde jeg vært den mykeste fløyels pusen du kunne tenke deg. Jeg ville elsket med han lidenskapelig og heftig. Nå er kjæresten min i den stilling at han "slipper" å bake kake for å få meg varm da. Men det hadde jo vært hyggelig da.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...