Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 har du noen gang fersket tipen/dama med å nesten gape og ha store øyne mens. hun han såg på en annen person
Kråkesaks Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Beklager, den der greide jeg ikke å tyde Joda. Hvis du vil så klarer du å se at hun spør om du har opplevd kjæresten nistirre på noen andre. Det har jeg ikke opplevd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Beklager, den der greide jeg ikke å tyde har du lagt merke til at kjæresten tydelig eller nå har sett på en anen person som hun/han ville tatt av han eller henne klærne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Nei, det har jeg ikke opplevd. Heldigvis ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Tips: Jeg tror ikke at det er noen vits i å bruke anonym-knappen, når skrivemåten/feilene er såpass markante at man egentlig vet hvem som har skrevet innlegget...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Ja, jeg gjorde det for første gang på nesten ti år i dag. Men jeg skal inrømme at jeg stirra like mye som han, fordi det var ei fantastisk fin dame med den smaleste midja og den peneste rompa jeg har sett på lenge. Plaga meg ikke at han og anerkjennte dette særlig når jeg selv ikke klarte å la være å kikke.
Lapetos Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Jepp, tror det (Med trykk på TROR)- men han her var klisslik på Johnny Depp, så da er det nok ikke så rart, gitt
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Nei, trur ikkje det.. Veit at han kikker litt men har aldri tatt han i å stirre på noen (men det gjør han kanskje når eg ikkje er der og kan "ferske" han :gjeiper: ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå