Gjest Niema Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Er det noen som har en kombinasjon av frø og frukt/bær i kombinasjon med et meieriprodukt som smaker knall?
yoga Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Cultura og Go`morgen frukt müsli. *nam nam* Eller youghurt med samme type müsli..
yoga Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Du mener kanskje hjemmelaga du? Sorry, jeg misforstod.
Frøysa Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Ville bare prøvd meg fram Jeg har flere ganger ristet nøtter og ulike frø i en tørr stekepanne, og blandet havregryn, havrekli, osv i en langpanne og "stekt" blandingen i ovnen Da får de veldig god smak. Eventuelt kan du ta noen skjeer med honning i blandingen, som blandes med grynene under steking. Olympiatoppen har lagt ut en oppskrift på dette, men det finnes helt klart flere ulike versjoner hvis du søker litt rundt For min del, syns jeg det er veldig godt med friske bær i frokostblandingen. Er jo litt dyrt å kjøpe feks blåbær på butikken, men dersom du plukker litt under sesongen og putter i fryseren, så er det knall :D Ellers er kiwi og banan veldig godt
krem Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg bruker 4korn+ som basis og har oppi oppkuttede mandler, hasselnøtter, solsikkekjerner, linfrø (heter det det, jeg ble plutselig i tvil her...) og litt sesamfrø. Og så varierer jeg med litt rosiner og annen tørket frukt, oppkuttet banan, litt lett-syltetøy eller hjemmelaget syltetøy når det er sesong for det, litt honning om jeg har. Og ekstra lettmelk oppå det hele. Funker bra for meg, og synes det smaker kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå