Gå til innhold

Oppskrift på vellykket babering?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er din oppskrift på vellykket barbering "down there"? Jeg sliter med røde prikker og ofte synes jeg det stikker og klør etter at jeg har gjort det - ganske så ubehagelig! Så, hvordan kan jeg få best mulig resultat? (mener barbering av alt, ikke bare bikinilinjen)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760687 denne hjelper på nuppene og kløen :) den kan svi litt, viss du har fått kutt ol. men det går fort over ;)

ellers vær nøye og bruk god tid. bytt barberhøvel ofte, og bruk barberskum eller noe for å myke opp hårene først!

Endret av *Twinklestar*
Skrevet

rfsu sin gele for å smøre på etter intimbarbering er også ganske bra. Husker ikke navnet, men den er å få i en del vanlige matbutikker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte barberer dere når dere tar alt der nede? Begynner det å stikke/klø hvist man ikke gjør det hver dag?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bedre å ta lite og ofte enn alt på en gang. Så jeg tar en runde hver dag i dusjen. Bruker vanlig intimsåpe og mye av dette, før jeg barberer med nye blader. Smører aloe vera på etterpå. Sliter ikke med nupper i det hele tatt.

Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

annenhver dag omtrent, for å holde alt av hår borte. det stikker ikke eller klør når jeg bruker den gelen som det er linket til lenger oppe :)

Endret av *Twinklestar*
Skrevet

Ble kvitt nupper og kløe etter at jeg begynte å peele dagen etter barbering, da ble jeg også kvitt inngrodde hår. Ellers var det bare mye barberskum etter en dusj og nye høvelblader.

Nå tar jeg heller mesteparten med varmvoks hjemme, mye enklere og holder myyyye lenger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...