Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg sliter med å få neglelakken fin, og selv om jeg gjør sånn som jeg får beksjed om på parfymeriet. Nå har jeg kjøpt Opi neglelakk i fargen pompei purple, og opi drip dry. la på to strøk med neglelakk. lot de tørke litt mellom strøkene, og så drip dryen etterpå. Jeg lakket i går kveld, og var kjemeforsktig i de to-tre timene før jeg la med. Men når jeg stod opp så ser jeg at jeg har fått noen bittesmå bobler på noen av negene, og overflaten på neglene ikke er "hel og pen" men litt sånn rufsete. Jeg ble lovet at dette ikke skulle skje på parfymeriet, og det var derfor jeg brukeover 400 kr på Opi sine merker... Er det noen som har noen tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg kjøpte en som skulle være kjmpefin til dette, EzFlow Natural Nail treatment. Hadde bare glemt den Så egentlig har jeg brukt 600 kr på boblestygge negler, noe jeg fint kan få med lakk til 20 kr flasken
Gjest lolita___ Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Det pleier å skje med meg om jeg har gammel neglelakk.Så kanskje de har solgt deg en neglelakk som har vært i butikken for lenge.Mange parfymerier har tendens til det.Husker jeg kjøpte en maskara som var helt tørka ut.Så om jeg var deg hadde jeg dratt tilbake og reklamert,du har trossalt betalt så mye penger og fikk ett dårlig produkt.Skader ikke å prøve. Ps:Jeg fikk ny maskara da jeg klaget
Lykkelitenen Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 det er mange kunder der ute som åpner neglelakkflaskene for å se på fargen, noen er også så frekk at de prøver på en negl. Om den er åpnet begynner den straks å bli dårlig og dårlig neglelakk blir slik du beskriver. Sjangsen er med andre ord stor for at du har kjøpt en lakk som har vært åpnet.... Dra tilbake med den og vis neglene dine og be om å få en ny. Kjenn også etter konsistensen på lakken, er den tykk, skiller den seg? Lukter den? OPI sin lakk i den fargen har jeg selv og den er aldri blitt slik på meg....verken alene eller med annen topplakk...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Lykkeliten: bruker du to strøk som får tørke i mellom, eller legger du den vått-i-vått?
Lykkelitenen Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 jeg bruker en kveld på å legge lakk To eller tre tynne strøk som får tørke fra 30-60 minutter mellom.
Gjest Niema Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har aldri opplevd bobler med neglelakk fra OPI. Bruker verken base eller noe etterpå.
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Ikke jeg heller, kan det være at den reagerer med baselakken din?
~Maja~ Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Rister du flasken? Da kan det komme bobler oppi vet jeg. Man skal heller rulle den mellom hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå