Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg har tykt hår, dvs mange tynne hårstrå. Håret mitt er farget, men ikke slitt. Normalt bruker jeg shampo og balsam fra Redken for farget hår. Men i tillegg trenger jeg noe à la en balsamspray som jeg kan bruke f.eks når jeg har trent og bare skyller håret. Uten er ikke håret mitt mulig å få børste eller kam igjennom. Men jeg vil ikke ha noe som får håret til å klappe sammen som en hjelm. Noen forslag?? Gjerne Redken, men også annet.
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Paul Micthell - lite detanger spray :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Takk, Care. Kanskje ingen dum idé selv om jeg har hatt negative erfaringer med shampoene til Paul Mitchell tidligere. Lukter den godt?
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Jeg liker godt KMS Silker Leave-in Treatment. Fungerer bra på mine floker.
Gjest Valmue, ikke innlogget. Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Jeg syns det høres vanskelig ut å få fordelt balsamspray i tykt hår. Har du prøvd en "leave in" balsam ? Like lettvint som balsam spray, finnes i flere gode merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå