Prestekrage Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Har det blitt holdt utdrikningslag for dere enda?? Forrige helg ble mitt holdt! Og gjett om jeg ble tatt på senga... HAdde en følelse på dagen, men innholdet den dagen hadde jeg ikke gjettet meg til!! De dro meg med på tandemhopp i fallskjerm!!!!!!!!!!!! Jeg har vel gitt uttrykk for at jeg kunne tenkt meg det en gang,men at de faktisk bestilte hopp til meg var ganske overraskende. Men det var kjempe moro!!!!!!!!! For ett kick Etterpå var vi hos venninna mi, spiste,lekte litt leker og koset oss.. Kjempe vellykket Hadde forventet at mine søstre og svigersøstre dukket opp,men den gang ei. Er vel strengt tatt det minste man burde forlange av familien????? Fortell om ditt da!!!
lilleGrethe Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Jeg ble drukket ut for snart to uker siden - var kjempefornøyd! Vi ble sminket og utkledd i 80-talls stil, var på Fame Studios for å spille inn musikkvideo, deretter på Oslo Gladiators, og til slutt hos en venninne for middag og drinker. Jeg var mest fornøyd med å ha så mange av venninnene samlet, siden det er så sjelden jeg ser dem (bor i utlandet). Jeg var i godt humør hele dagen, og var veldig fornøyd med opplegget forloverene og venninnene hadde organisert. Jeg hadde akkurat passe mye å drikke, ble egentlig ikke så full, men hadde det utrolig moro! Jeg hadde den ene lillesøsteren min der, den andre sendte sms for å si at hun gjerne skulle vært med, men hun turte ikke komme hjem fra Frankrike i frykt for å bli askefast for andre gang. Ellers vil jeg si til vordende forlovere at det ikke er nødvendig med så mye opplegg - de to aktivitetene vi hadde var kjempeartige, og akkurat passe utfordrende og slitsomme. Da var det deilig å komme hjem til noen og ha en litt mer avslappende kveld. Dessuten er det jo veldig mye billigere å slippe å spise og drikke ute, og da kan man spandere litt mer på aktiviteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå