Lyra Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har begynt å sykle, jeg har hvertfall prøvd. Har gelétrekk på setet, men etter et par turer på sykkelen hadde jeg så vondt i underlivet at jeg ikke orket mer. Har så lyst å fortsette med syklingen, men jeg gruer meg for det siden det gjør så vondt. Er ikke noe god på å presse meg gjennom smerte til jeg blir herdet heller. Hjelper sykkelshortser mot denne type vondt? Er såfall Craft sin noe god? Hvis ikke, har noen en anbefaling til en god sykkelshorts som ikke er så altfor dyr?
gbnj Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har begynt å sykle, jeg har hvertfall prøvd. Har gelétrekk på setet, men etter et par turer på sykkelen hadde jeg så vondt i underlivet at jeg ikke orket mer. Har så lyst å fortsette med syklingen, men jeg gruer meg for det siden det gjør så vondt. Er ikke noe god på å presse meg gjennom smerte til jeg blir herdet heller. Hjelper sykkelshortser mot denne type vondt? Er såfall Craft sin noe god? Hvis ikke, har noen en anbefaling til en god sykkelshorts som ikke er så altfor dyr? Et hardt(lite gele ol.) sete og sykkelshorts hjelper.
Gjest Smaragd Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Det blir bedre om du holder ut en liten uke Husker sommerjobben jeg hadde da jeg var 16 år. Måtte sykle 6 km til jobben, og var så inderlig øm etter et par dager at jeg nesten ikke klarte å gå! Men jeg måtte på jobb, og hadde ikke noe annet valg enn å sykle, så jeg måtte fortsette neste og neste dag. Når første uka var omme hadde jeg vent meg til det, og tenkte ikke noe på det verken når jeg syklet eller når jeg gikk Så hold ut, så vil det snart bli bedre
Lyra Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2010 Ja, jeg vet det blir bedre, men i mellomtiden er det jo så vondt!!
Gjest Tigress Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Har høyrt lite pent om Craft-shortsar, altså. Eg har ein sjølv, men har ikkje brukt han på så lange turar enda, ikkje noko lengre enn eit par timar. Men bra ting som er relativt rimeleg: Castelli lagar gode shortsar, det same gjer Giordana (sjekk cyclecomponents.com), og ingen av desse er hysterisk dyre. Høgare i pris ligg Pearl Izumi og Assos, men då må ein jo selje eit familiemedlem først. Sjekk ut bikebuster.com også, dei har nemleg hatt salg på ZeroRH+, og det er utruleg bra ting.
Gjest Smaragd Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Har høyrt lite pent om Craft-shortsar, altså. Eg har ein sjølv, men har ikkje brukt han på så lange turar enda, ikkje noko lengre enn eit par timar. Men bra ting som er relativt rimeleg: Castelli lagar gode shortsar, det same gjer Giordana (sjekk cyclecomponents.com), og ingen av desse er hysterisk dyre. Høgare i pris ligg Pearl Izumi og Assos, men då må ein jo selje eit familiemedlem først. Sjekk ut bikebuster.com også, dei har nemleg hatt salg på ZeroRH+, og det er utruleg bra ting. Vi selger Craft skortser til 399. syns da ikke det er avskrekkande prismessig. Det billigste vi har el vel Merida til 349. De kjennes like ut alle sammen. samme polstring og samme stoff... Vi selger mye av alle merkene. Lykke til med syklingen .
Gjest Tigress Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Vi selger Craft skortser til 399. syns da ikke det er avskrekkande prismessig. Det billigste vi har el vel Merida til 349. Nei, det skreiv eg ikkje heller; eg skreiv om BRA shortsar som ikkje var dyre, problemet med Craft-buksene er ikkje at dei er dyre, men at dei visstnok er dårlege. Som sagt har eg ikkje sitte så lengje på mi, eit par timar har gått heilt greit, men dei er visst ikkje noko særleg om ein skal på langtur. Har forøvrig ikkje brukt Merida, men har dårleg erfaring med andre billige merker, Shimano, Nike og Scott blant anna. Når det er sagt er det stor skilnad på kva ein likar, men ein kan ikkje sjå på shortsen om den er bra eller ikkje, ein må sitte på dei nokre timar for å finne ut om dei er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå