Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hei, jeg er mann og liker å kle meg i dameklær av og til. Helt vanlig mann men liker godt å kle meg i skjørt/kjole av og til, akkurat som jenter liker å kle seg i bukse av og til. Men fordi jeg er feig og fordi samfunnet generelt mener sitt om dette, ikke alle selvfølgelig men mange, tør jeg ikke å gå i en vanlig damebutikk og handle. Er litt redd for rykter på jobb og sånt noe. Noen som vet om det finnes noen "transevennlige" butikker her i landet? Et sted hvor en mann kan gå og handle skjørt og kjoler uten at jungeltelegrafen går så det lyser rødt etterpå?
Transemann 35 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg er mann og liker å kle meg i dameklær av og til. Helt vanlig mann men liker godt å kle meg i skjørt/kjole av og til, akkurat som jenter liker å kle seg i bukse av og til. Jenter ser ut til å like å kle seg i bukse alltid. Men det er bare transevennlige butikker, har ikke på årevis opplevd noe ekkelt med å kjøpe meg jentekler i butikker. Du behøver ikke å hendle i ditt nærområde, og da går alt fint. Ingenting er som å shoppe jenteting. Lykke til
pusleline Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Hvorfor ikke ta kontakt med Marion fra "Jentene på Toten" og høre om tips?
siljeda Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 hva med å handle på nettet???? jeg handler i denne butikken http://sale-accessories.com/ veeeeldig mye fint der.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Hvorfor ikke ta kontakt med Marion fra "Jentene på Toten" og høre om tips? Jo jeg kunne selvsagt gjort det, men litt drøyt på en måte også da jeg ikke har behov for å kle meg som kvinne ofte, er heller ikke feil kjønn i feil kropp eller hva det heter. Er 100% mann.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 hva med å handle på nettet???? jeg handler i denne butikken http://sale-accessories.com/ veeeeldig mye fint der..... Mye lekkert der. Takk for tipset!
Transemann 35 Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Mye lekkert der. Takk for tipset! Er kjedeleg å handle på nettet. Det er kosligere å å vandre rundt i en butikk med jenteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå