Jente_20 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Skal ha vorspiel og har lyst å lage en skikkelig bra liste...Men er helt blåst når det kommer til musikk egentlig.. Så - hva hører DERE på når dere er på vors?
Gjest Whitelines Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Ååå det er så mye... hjelpes, hvor skal jeg begynne? Kan nevne mine favoritter som får meg på godt humør: Kaizers Orchestra: - 9mm - Maestro - Tokyo Ice te Clementine (må lastes ned fra Youtube i så fall) - Resistansen (vær obs på at ikke alle liker Kaizers da, men funker i vennegjengen min!) Karpe Diem: - Vestkantssvartinga - Show - Krølla 50 lapp Y'all - Stjerner - Sminke Lady Gaga: - Poker Face - Teeth - Lovegame Shiny Toy Guns: - Don't cry out - Le disco Ladytron: - Destroy everything you touch T-bone har også masse bra, men husker ikke tittel på sangene... Hadde masse bra sanger til vors før men mista all musikken min. Håper dette hjalp litt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Paradiso Girls - Patron Tequila Wisin y Yandel - Abusadora Pitbull feat Lil John - The Anthem The Fratellis - Chelsea Dagger Lady Gaga - Telephone Geo Da Silva - Do it like a truck Teddybears Stockholm - Cobra style
Green Lady Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 ¨Det går mye i de gode, gamle slagerne som alle kan. Typ 70- og 80-taller, og kanskje litt 90-talls også
engel med sorte vinger Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Er en svoren rockfan egentlig så det blir en del ac/dc, queen, them crooked vultures, white stripes osv.. men jeg er en skapfan av 90 tallsmusikk: sexbomb(tom jones),rythm is a dancer(snap),what is love(haddaway), i`m too sexy (right said fred). Det er jo også sctaman john, armand von helden, la bouche, corona, leila k, deelite, ace of base..puhh.. masse morsom 80 talls musikk også, men det kommer jo helt an på hvem du skal ha på vors. Ha et knall vors
Badeand Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Her ender det ofte opp med Beatles, Kaizers Orchestra, Metallica, og gode gamle oldies-sanger fra 60- og 70-tallet Min vennegjeng er musikkfrelst, og det er ikke sjelden at rockelåtene heller blir spilt på gitar enn på dataen :D sånne vors er herlige :D
MissStiles Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Begynner ofte med diverse nyheter.. Eller det som spilles på radioen for tiden.. Også ender det alltid opp med å ta frem gamle cder fra 80 og 90 tallet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå