Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #21 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er en slags mellomting mellom foreldrenes rolle om å være overbeskyttende og meget fleksible. Det kommer helt an på. Ønsker helst ikke å oppgi informasjon om meg selv. Men jeg er voksen nok til å ta vare på meg selv og ta mine egne avgjørelser, sånn angående alderen. Dessuten har jeg gitt en pekepinn på at jeg ikke tilhører en sånn hverdagslig ''norsk kultur'' hjemme osv. Hørte i dag om melody grand prix i Oslo. Hva er prisen på billettene og hvor foregår dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #22 Del Skrevet 21. mai 2010 Hørte i dag om melody grand prix i Oslo. Hva er prisen på billettene og hvor foregår dette? og foregår dette i morgen lørdag? i så fall fra når til når, ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 22. mai 2010 #23 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.billettservice.no/ Nesten alle arrangement ligger ute der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 25. mai 2010 #24 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva med å plutselig bli veldig interessert i trening? (Gode turer i parken/skogen, ta med deg familiemedlemmer de første gangene, så mye og lenge de orker, så de vet at du faktisk går og har en rute. Etterhvert gidder de sikkert ikke bli med lenger, hvis du går tre timer lange turer i høyt tempo, og vips - fritid?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå