Stellia Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har en skinnveske fra Mulberry, som jeg har sølt litt dressing (!) på. Det synes ikke, men liker ikke tanken på at vesken er skitten. Hvordan kan jeg, på en mest skånsom måte, gjøre den ren?
Gjest Tigress Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Kjøp slik skinnrens som er til sko og anna av skinn. Eg har ein slik som er veldig bra - gjorde underverk med ei kvit lommebok eg har. Diverre kom den inn i hushaldet med husbonden, så eg veit ikkje kvar den er kjøpt, men prøv ein litt stor skobutikk.
IdaEmilia Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 går det ikke ann å få det bort med å gni litt vann på eller noe?
Stellia Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Såvidt jeg har forstått er vann gift for skinn. Skal prøve å få tak i skinnrens.
Wonders Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 i en sko butikk med litt godt sortement har de noe som heter sko-shampoo. Fra Boston, flasken er grå, lik impregnerings-flasken. Denne flasken rister du lett, og vips det kommer ut skum! Med på kjøpet kan du oxo skaffe deg en liten sko-børste. Ene siden er myk og den andre robust... Sånn her kan du handle dette i Oslo; LILLE GRENSEN SKO, ligger ved ICA og Stocflets! Denne børsten og rengjøringen kan brukes på alr av skinn, semsket og nubuk. Tekstil oxo. Sko, vesker og belter... 1
hufsa! Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 heia,ser vann er gift for skinn men mine skinnjakker og vesker går rett i vaskemaskinen med milo.for meg funker det perfekt.jeg syntes det er supekrækslig og ikke kunne vaske ting etter tid.det blir gris og søl oppi veskene,man setter de fra seg rundtforbi og fy så skittene de blir etterhvert.
Grønt blad Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 jeg pleier å tørke bort med en fuktig klut, og gjerne sette inn med fett for skinn eller lignende. Da holder veska seg fin og pen. Tror man bør skille mellom fuktig klut og vannbad, det første er nok ikke farlig, mens det siste ødelegger skinnet. Ville ALDRI ha vasket skinnvesk i maskinen. Send den heller til rensing.
Megana Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Vaske skinnveske i maskin, er du gal? Forsøk med baby wipes, uten parfyme er bra. Evt hør med guruene på purseforum (www.purseblog.com/mulberry)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå