Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hva spiser vakre jenter? Jeg prater om jenter som ser friske,sexy og vakre ut. Ikke de puppe- og hofteløse fitness damene med 8% fett.
Teriyaki Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg spiser mye kyllingfilet, fullkornsris, fullkornspasta, knekkebrød til lunsj, grønnsaker (som regel stekt/wokket), liker å lage hjemmelagde kjøttkaker, er glad i fiskeboller, men spiser det vel ikke kjempeofte. Hmmm..Ja så spiser jeg brødskive, musli med yoghurt og jeg drikker yt etter trening. I helgene spiser jeg potetgull, sjokolade, drikker brus/øl og koser meg stort. Jeg er 174,5 høy, veier 67 kg, timeglassfigur og har muskler, men ikke for mye for en jente. Mulig jeg kunne vært flinkere i matveien, men jeg er fornøyd med sånn som det er. En normal dag for meg kan være dette: Frokost: To til tre brødskiver med ost og skinke (gjerne kalkunskinke) Mellommåltid: To fullkornskarvinger med brun- eller hvitost Lunsj: Fire ryvita fullkornsknekkebrød med f.eks. ost og skinke (jepp, blir mye ost) Middag: Kyllingfilet, fullkornsris, gulrøtter, brokkoli, paprika, brekkbønner og litt sweet chilli saus Kvelds: Det varierer, av og til er middagen så sein at jeg ikke spiser mer, mens andre ganger blir det brødskive, fullkorns corneflakes, speilegg eller noe annet Er ikke flink til å spise frukt. Mye frukt får jeg vondt i magen av, mens sånt som banan er jeg så lei av at jeg liker det ikke lenger. Og som sagt så kan jeg å kose meg i helgene, men jeg har aldri treningsfri i helgen. Har som regel en hundre% treningsfri dag i uken. Dvs. jeg har mellom tre og fem skikkelige treningsøkter, resten av uken bortsett fra kanskje en dag, så går jeg tur med hundene. Endret 12. mai 2010 av Teriyaki
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Hva spiser vakre jenter? Jeg prater om jenter som ser friske,sexy og vakre ut. Ikke de puppe- og hofteløse fitness damene med 8% fett. Mat. Mye god mat..
AnastasiaR Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 det aller meste. elsker burger, BLT, egg, øl, potetgull, biff. men har begynnt å spise mer sunt, ikke for vakkerheten skyld men heller for vekten sin.
Frøysa Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Tidligere trente jeg veldig mye pga konkurranseidrett, men har roet seg endel den siste tiden. Så det blir turer hver dag og endel løping og styrke på treningsstudio Men langt i fra noe fitness. Deilig å slippe fokuset på kropp, mat, vann, osv osv. Hadde ikke klart det over tid. Frokost: 2 grovbrødskiver med ost og skinke + masse salat, tomat og agurk på Mellom: Mango/Youghurt/pære/knekkebrød Lunsj: Omtrent samme som frokost Men kanskje et rundstykke istedenfor, men selvfølgelig masse grønt Middag: Alt fra kylling, til spagetti, til suppe til fisk. Altetende, og spiser det jeg føler for til middag Men er sjelden burgere og pølser, det er flere år siden sist. Kvelds: Knekkebrød og frukt Får i meg mye karbohydrater, men det funker bra for meg.. Og masse vann! Og nyter i grunn livet Er 1.70 og veier noe mellom 60-67 en plass
Fanteria Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg spiser akkurat det jeg har lyst på, når jeg har lyst på det. Har en svakhet for søtsaker, så det går litt i det. Men jeg spiser meg aldri stappmett, bruker lang tid på å tygge maten og nyter hvert måltid så godt jeg kan Er 163 og veier 53kg. Så kan vel si at god forbrenning har litt å si.
Stor&Sterk Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Hva spiser vakre jenter? Jeg prater om jenter som ser friske,sexy og vakre ut. Ikke de puppe- og hofteløse fitness damene med 8% fett. Som regel vil jeg automatisk tenke "altfor lite"...
Gjest Elfrida Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 En litt perifer venninne av meg spiste i mange år kun tre ting: sjokolademelk, corn flakes og pommes frites. Og hun var frisk og sprek og så flott ut! Tror hun har utvidet kostholdet litt, men hun er veggis og liker ikke grønnsaker og annen "rar" mat.
sophiaM Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Avokado med hvitløkspepper på havreknekkebrød er det beste som finnes! Et egg ved siden av og et glass blåbærsmoothie, og du får en perfekt frokost <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå