Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 For noen uker siden brukte jeg nødprevensjon. Jeg var allikevel ganske nervøs, og ble glad da mensen dukket opp en uke senere, selv om den var nesten 2 uker for tidlig. Men nå er tiden jeg egentlig skulle fått mensen, og har fått en "blødning". Hvis det er mensen er den iallfall ikke som den pleier, mye mørkere, mye mer og i sta merket jeg en "klump" som var ca. halvparten så stor som tampongen. Noen som har opplevd noe lignende? Burde jeg gå til lege?
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Jeg ville gått til gynekologen og fått undersøkt ståa La Flaca
Lillebi Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Pleier ikke nødprevensjon alltid å føre til noen uregelmessige blødninger etterpå da?.. Jeg ville ventet litt tror jeg, og sett om mensen kom som normalt etter en måned til..
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 I bruksanvisningen stod det at mensen ville komme som normalt, tror jeg. Kan ikke sjekke, ble så kvalm da jeg leste om bivirkninger at jeg kastet den med en gang :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå