Gå til innhold

Frimerker med bryllupstema

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvor lang tid i forveien bør innbydelsene sendes ut? Og når bør vi kreve svar? Gifter oss 12. juni!

Junibrud: vi skal gifte oss på samme dato som dere! Har planer om å sende ut innbydelsene i begynnelsen av mars (tidlig iom at vi ikke sender ut forhåndsvarsel) med su innen 1. mai. Regner med at det skulle gi rimelig god tid til alle parter :blunke:

Amelie

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan er Valentine merkene da?

Veldig rosa, typisk Valentine :hjerte:

Skrevet

Junibrud: vi skal gifte oss på samme dato som dere! Har planer om å sende ut innbydelsene i begynnelsen av mars (tidlig iom at vi ikke sender ut forhåndsvarsel) med su innen 1. mai.

Tre mnd før er ikke spesielt tidlig.

Og su fem uker før er absolutt ikke tidlig. :blunke:

By the way, varsler skal sendes ut minimum seks mnd før.

Da kan vi begynne å snakke om tidlig.

Skrevet

Jeg fikk ingen støtte hjemme ang forhåndsvarsel :grine:

Så derfor tenkte jeg at invitasjonene kunne sendes ut litt tidlig..Da hadde jo Valentines Day passet og su 23. april, min kjæres bursdag..Og for å herme litt etter Tex som har betydningsfulle datoer-kult! Jeg syns kanskje det blir litt tidlig, men det er kanskje egentlig ikke det..? Enkelte må jo ha evigheter på seg å bestemme seg og noen er treige til å svare..

Ikke lett dette :roll:

Skrevet

Su 23. april går greit, det eneste du må være forberedt på er at flere kan ombestemme seg når det nærmere seg, slik at du ikke får noen endelig liste før nærmere slutten allikevel.

Men det er alltid slik at det blir endringer siste dagene uansett...

Valentinesday for deg betyr jo bare at du sender ut invitasjoner fjorten dager lengre før bryllupo enn meg, og det er jo ikke så ille...?

Og dessuten- tjener ikke du egne kroner og kan sende ut varsler hvis det passer deg???

Skrevet

Tex!

Henvender meg til deg jeg..

Jeg har hørt meg litt rundt og de mente det var unødvendig med forhåndsvarsel, men jeg tenkte kanskje hvis jeg sendte det i form av julekort i begynnelsen av desember så slo jeg to fluer i en smekk-julekort og forhåndsvarsel...Sendte du til alle eller de som kanskje ikke vet at dere skal gifte dere?

Hvis jeg gjør det burde jeg kanskje sende invitasjonen litt senere, så det ikke blir så tett?

Igjen takknemlig for svar :D

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg syns du skal blande julekort og varsel, med mindre du gjør fex slik:

Kjære tante Berit og onkel Arne.

Vi vil ønske dere en riktig god jul og et godt nyttår.

Klem fra Lisa og Petter

Ps 12. juni 2004 skjer det noe spennende.

Vent på videre informasjon

Ellers er det vel du og eventuellt din tilkommende som bestemmer om dere vil ha eller ikke??? Mannen min syns det var unødvendig arbeid, men jeg fixer og ordner selv (med god hjelp fra mutters) så så lenge det ikke betyr hverken jobb eller utgifter for han eller dem så burde de ligge langt unna en sånn avgjørelse....

Vi har sendt forhåndsvarsel til rundt nitti stykker, absolutt alle som vi er helt helt sikre på at vi vil ha der uansett. Foreldrene våre, fik ikke, for det er jo de som inviterer, i tillegg vil vi ha en del åpne plasser som vi kan fylle slik vi vil når det nærmer seg.

Uansett kan du godt sende invitasjoner på Valentine, hvis det er slik at du vil ha en litt spesiell dato.

Klem Tex

Skrevet

Takk og takk, Tex...God du :kysse:

Likte julekort forslaget ditt!! Min kjære synes det var unødvendig, men jeg hadde tenkt og ordne dette selv..Så det er ikke noe han må gjøre eller betale for!

Så jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det! Kanskje jeg kan begynne snart...Han reiser på jakt og jeg blir endel alene, da er det jo greit å ha noe å gjøre!

Hadde vært gøy å sende invitasjonen Valentines Day, bare håper de er ferdige..Venninnen min er grafisk designer og skal lage de på jobb, men er i barselpermisjon noen måneder til! Men det ordner seg nok!!

Takk for tipset...

Klem fra junibrud04

Skrevet
Takk og takk, Tex...God du :kysse:  

Klem fra junibrud04

Sukk, ja, men det er en stor byrde å bære..... :ler:

Klem til deg også, kos deg med skrivesakene utover høsten , men ikke vær så bissi at du ikke har tid til å være her på KG..... :o

Skrevet

Neida, jeg blir her jeg! Får litt dårlig samvittighet, for jeg er jo egentlig på jobb...Har blitt litt avhengig av dette jeg!!

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...