April Skrevet 19. september 2003 #21 Skrevet 19. september 2003 Vi sender ut våre på Valentinsdagen, 14.ferbruar. Vi skal ha s.u. 21.april, som er den datoen vi ble kjærester. Det er omtrent fem uker før bryllupet. Gjennomført her også, blir imponert jeg! Vi ble sammen 10.juni så det blir litt for kort tid! Men takke for tips! Du sa du skulle sende forhåndsvarsel på mandag-hva er det? *mase mase* Sorry :oops:
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #23 Skrevet 19. september 2003 Gjennomført her også, blir imponert jeg! Mandag har mine foreldre vært gift i 30 år, så den dagen er ikke spesielt tilfeldig valgt den heller... :blunke:
April Skrevet 19. september 2003 #24 Skrevet 19. september 2003 Åååå, sånne vil jeg også ha! Men min kjære mener alt sånt er unødvendig dilldall... JEG VIL, JEG VIL *går og spør pent* Takk for oppklaringen, morsom idè :kysse:
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #25 Skrevet 19. september 2003 Frimerker må en jo ha åkke som, da.....
April Skrevet 19. september 2003 #26 Skrevet 19. september 2003 Frimerker må en jo ha åkke som' date=' da.....[/quote'] Ja, men jeg tenkte på disse forhåndsvarslene... Hva skrev du? Fikk plutselig for meg at vi må ha slik også! Bryllupsfrimerkene skal jeg ha, der har han ingenting han skulle ha sagt!!
Cajsa Skrevet 20. september 2003 #27 Skrevet 20. september 2003 Utrolig fine frimerker! Det er noe jeg ikke ville kommet på selv... Så - tusen takk til dere erfarne brukere! Får masse ideer av dere!
Gjest Tex Skrevet 20. september 2003 #28 Skrevet 20. september 2003 Ja, men jeg tenkte på disse forhåndsvarslene... Hva skrev du? Fikk plutselig for meg at vi må ha slik også! Våre består av et lite kort, ca 10 X 15 cm På den ene halvsiden er det et bilde av meg og kjæresten min fra forrige gang vi tok brudebilder, og ved siden av står det Det er lenge til 29.mai 2004......... men sett et kryss i kalenderen. Vennlig hilsen Tex og Texas På baksiden er det ingenting. Kortet er dekorert med vårt monogram pluss litt annen pynt. Det samme med konvoluttene.
Drew Skrevet 22. september 2003 #29 Skrevet 22. september 2003 Genialt! Dette hadde jeg aldri tenkt på selv! Ekstase! ------------ Bridezilla :oops:
Drew Skrevet 22. september 2003 #30 Skrevet 22. september 2003 Genialt! Dette hadde jeg aldri tenkt på selv! Ekstase! ------------ Bridezilla :oops:
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #31 Skrevet 22. september 2003 Geniet Tex.... *bare litt beskjeden*
Pusekatt Skrevet 22. september 2003 #32 Skrevet 22. september 2003 Jeg synes de frimerkene med hvit lilje på var finest, jeg. Kjøpte et ark på lørdag!
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #33 Skrevet 22. september 2003 Regner med at du mener hvit lilje. De heter kondolanse. De er kjempefine de også.... Babyen er også nusselig......
Pusekatt Skrevet 22. september 2003 #34 Skrevet 22. september 2003 Regner med at du mener hvit lilje. Takk, Tex 8) De heter kondolanse. De er kjempefine de også.... Babyen er også nusselig...... Babyen ble for.....baby for meg egentlig. Men de hvite liljene hadde vi valgt hvis vi ikke allerede hadde sendt ut invitasjoner!
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #35 Skrevet 22. september 2003 ...men jeg tipper at skulle du hatt barnedåp ville babyen passet perfekt... Det er så kult at man har tilgang på så utrolig mange detaljer, nå skal jeg løpe på postkontoret for jeg har fått pakkelapp på det jeg har bestilt herfra!!
Pusekatt Skrevet 22. september 2003 #36 Skrevet 22. september 2003 Det er så kult at man har tilgang på så utrolig mange detaljer, nå skal jeg løpe på postkontoret for jeg har fått pakkelapp på det jeg har bestilt herfra!! Indeed! Hva er det du har bestilt derfra da, Tex? Nysgjerrig her 8)
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #38 Skrevet 22. september 2003 Er sånn passe mellomfornøyd... Jeg bestilte et gjesteabum, med våre navn og bryllupsdato inngravert på og det var kjempefint!! Absolutt! Men jeg bestilte en navneplate til og den var ikke med, selvom den står oppført på fakturaen. Også bestilte jeg silkebånd med navn og dato på, og de er dr**fine, men så fort du kommer borti dem med neglen, forsvinner trykket..... Og dessuten fikk jeg 30 stk forlite... men der stod det feil på fakturaen også..... *litt misfornøyd* Men jeg har sendt dem en mail så får vi se om jeg får noe svar....
Snurre Skrevet 22. september 2003 #39 Skrevet 22. september 2003 Jeg var på postkontoret på Lørdag og kjøpte 90 bryllups/forlovelses frimerker. Er veldig fornøyd siden vi egentlig hadde tenkt å trave alle postkontor for å få tak i nok Valentine frimerker. En sorg mindre :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå