Jane jane Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hei jeg synes disse kjolene var utrolig fine, hva synes dere? Lurer på og kjøpe den svarte med hvite prikker, hvilken synes dere var finest? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22339453 Liker og høre andres meninger :rødme: Endret 12. mai 2010 av Jane jane
Jane jane Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Har du noen bilder eller linker da? Oisann gikk vist litt fort i svingene . Glemte og lime inn linken, men nå er den på plass.
Gjest Mahareth Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Likte den røde med prikker best, men det er bare fordi jeg liker rødt! Den svarte var like fin egentlig
Jane jane Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2010 Rødt er fint men jeg kler det ikke. Er litt usikkker på hvilke av de svarte jeg skal velge, liker begge to. Om jeg ser to ting som er like fine da pleier det stort sett og ende med at jeg bruker så lang tid på å bestemme meg at det blir utsolgt Er det noen andre som gjør det samme? Fint og høre hva alle andre mener da
Teriyaki Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Den helt svarte kjolen var den mest sexye i alle fall.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 det spørs hva det brukes til...ingen av dem var spesielt fine om du skulle bruke dem til fest/arrangement...
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes de med prikker på var fine, både den sorte og den røde.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 det spørs hva det brukes til...ingen av dem var spesielt fine om du skulle bruke dem til fest/arrangement... Jeg synes slike enkle kjoler er finest på fest/arangement om det ikke er noe veldig formelt/spesielt men med venner utover sommeren. En vil lett se altfor pyntet ut med veldig pynet kjole og smykker osv. Veldig fine alle tre
Rosalie Skrevet 13. mai 2010 #13 Skrevet 13. mai 2010 Syns det ser trashy ut med "puppevindu" på kjoler og topper. Men det er mulig at det kun er meg... Hadde ikke polkadottkjolene hatt det, hadde de vært kjempefine.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #14 Skrevet 13. mai 2010 Syns det ser trashy ut med "puppevindu" på kjoler og topper. Men det er mulig at det kun er meg... Hadde ikke polkadottkjolene hatt det, hadde de vært kjempefine. enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå