sarah Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Har kjøpt denne kjolen til 17 mai/bryllup. Min lenke Er så usikker på hvilket tilbehør jeg skal ha til. Håper noen har noen gode tips
Drusilla Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Off-topic: hvor lang leveringstid var det, og måtte du betale moms? (Jeg vurderer å kjøpe samme selv, har sett på den lenge!! Sitter den fint på?)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Hva med noen røde sko? Og røde øredobber, feks. noen cecilie melli? (med rød sten inni). Ellers blir det sikkert fint med hvite sko også Har samme problem selv med denne kjolen her Synes den var veldig søt i butikken, men utrolig vanskelig å matche. Har kjøpt disse skoene, men er egentlig ikke så veldig fornøyd med det.. Har prøvd å finne sko i en av fargene som er i kjolen, men er umulig.. Noen tips? (ikke meningen å kuppe tråden altså..)
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Har samme problem selv med denne kjolen her Synes den var veldig søt i butikken, men utrolig vanskelig å matche. Har kjøpt disse skoene, men er egentlig ikke så veldig fornøyd med det.. Har prøvd å finne sko i en av fargene som er i kjolen, men er umulig.. Noen tips? (ikke meningen å kuppe tråden altså..) Hva med noen sko med blomstrete mønster, evt heilt kvite?
sarah Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Hei Kjøpte kjolen på jane Norman da jeg var i London, så jeg kan dessverre ikke svare ang leveringstid og moms... Kjolen er utrolig fin på, er veldig fornøyd med den. Men har problemer med skoene til som sagt, og trenger muligens en jakke/sjal til også. Tusen takk for tips så langt. Kjolen er i en litt off white farge, blir det fint med hvite sko til da? Har også tenkt på røde sko, som nevnt over, tror jeg må ut og se litt imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå