Gjest T.k Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har utrolig mange kvisearr og har bestemt meg for å invistere i en god concealer som faktisk kan skjule disse arrene og holde seg på ansiktet hele dagen, er det noen som har noe tips? Jeg skal bare ha for kvisearr og ikke under øynene så det må være en fast concealer og ikke en flytende..., bryr meg ikke hva den koster, bare den funker!
Rosebud Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 GloMinerals sin GloComouflage dekker veldig godt, og så lenge du setter den med litt pudder etterpå sitter den hele dagen. Vet ikke sikkert hvor mye den koster i Norge, tror det ligger rundt 250 kr, men på Prettyskin4less.com koster den bare $18.50, som tilsvarer ca. 110 kr Siden dette er mineralsminke (det er ikke et pudder altså, men en fast concealer i en liten boks) gir den ikke flere kviser, og den inneholder ingredienser som hjelper til å fjerne det du måtte ha fortere. Jeg er veldig fornøyd med denne i alle fall. Er veldig lys i huden og jeg bruker denne i fargen natural. Kan legges med fingrene eller en liten concealer-kost.
Jinta Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 kanskje prøve en tjukk primer også? Det er et produkt som legger seg i store porer, linjer og arr også så man får en jevnere hud. Man kan ta concealer oppå etterpå. Anbefaler Avene sine sminkeprodukter-concealer og foundation (ikke pudder). De er vanskelige å få tak i, men de er verdt det, dekker veldig bra. Ellers er Dior sine flytende concealere veldig bra og dekker godt selv om det lukter parfyme av den. Glo mineral concealer konsistens er litt tynn synes jeg, men det kommer jo ann på hva man liker
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Hvilken type kvisearr har du? Det har mye og si. "hull" i huden eller røde merker.
Gjest Heidila Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Til du over her så tenker sikkert du på GloConcealer? Den er litt tynnere enn Glo Camouflage Jeg bruker GloCamouflage på både meg og andre jeg sminker og anbefaler den på det sterkeste ! Den dekker t.o.m fregner. Jeg bruker den til å dekke kviser,kvisearr,røde flekker, sprengte blodkar, pigmentflekker osv Det som er greit er at du trenger så lite av produktet så den varer kjempelenge. Ser kjempenaturlig ut. Jeg har skrevet om denne på bloggen min med et før og etter bilde : http://heidilarsen.blogg.no/1269335963_glominerals_glocamouf.html
Gjest T.k Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har da bestemt meg for å bestille glo minerals camoflage fra makeupmekka.no, men er litt usikker på farge. Er ganske lys i huden og tenker at det er bedre med en lysere concealer enn en mørkere, men hva er lysest av golden honey og natural?
Gjest Heidila Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har da bestemt meg for å bestille glo minerals camoflage fra makeupmekka.no, men er litt usikker på farge. Er ganske lys i huden og tenker at det er bedre med en lysere concealer enn en mørkere, men hva er lysest av golden honey og natural? regner med natural er lysere siden den handre har "golden" i navnet
Lilandry Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 GloMinerals sin GloComouflage dekker veldig godt, og så lenge du setter den med litt pudder etterpå sitter den hele dagen. Vet ikke sikkert hvor mye den koster i Norge, tror det ligger rundt 250 kr, men på Prettyskin4less.com koster den bare $18.50, som tilsvarer ca. 110 kr Siden dette er mineralsminke (det er ikke et pudder altså, men en fast concealer i en liten boks) gir den ikke flere kviser, og den inneholder ingredienser som hjelper til å fjerne det du måtte ha fortere. Jeg er veldig fornøyd med denne i alle fall. Er veldig lys i huden og jeg bruker denne i fargen natural. Kan legges med fingrene eller en liten concealer-kost. Veldig enig! Den dekker veldig godt! Et produkt jeg alltid kommer til å eie! Anbefales til alle som har litt å dekke.
Gjest T.k Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har nå motatt glo camoflage i posten, og må innrømme at jeg ble litt skuffet Den dekket de små kvisene bra, men "hull" arrene gikk det ikke ann å dekke, syns den var litt tynn og den smeltet ikke sørlig inn i huden, men kanskje jeg bør kjøpe en primer og ha under, kanskje den funker bedre da. Men alt i alt er det den beste concealeren jeg har prøvd til nå...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har nå motatt glo camoflage i posten, og må innrømme at jeg ble litt skuffet Den dekket de små kvisene bra, men "hull" arrene gikk det ikke ann å dekke, syns den var litt tynn og den smeltet ikke sørlig inn i huden, men kanskje jeg bør kjøpe en primer og ha under, kanskje den funker bedre da. Men alt i alt er det den beste concealeren jeg har prøvd til nå... Tips til hullene: Lag på lag. Det kan hende du må opp i 10-15 tynne lag før du har dekt dem.
Frua Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har nå motatt glo camoflage i posten, og må innrømme at jeg ble litt skuffet Den dekket de små kvisene bra, men "hull" arrene gikk det ikke ann å dekke, syns den var litt tynn og den smeltet ikke sørlig inn i huden, men kanskje jeg bør kjøpe en primer og ha under, kanskje den funker bedre da. Men alt i alt er det den beste concealeren jeg har prøvd til nå... Ble også skuffet over denne! Jeg synes den er alt for oljete og vanskelig å få til å sitte der den skal..
Gjest asanti Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Et tips, ta deg en runde med syrepensling så minskes hullene. Gjorde dette på min samboer med utrulig godt resultat. Å det skal sies at han hadde dype arr i huden. Jeg er utdannet hudterapeut så hadde tilgang til dette selv. Å da brukte jeg en 20% glycol-peeling 1 gang i uken i 6 uker. Ellers bruker han en nattpeeling som inneholder 8% syre 1-2 ganger i uken som å hjelper masse. Da slipper d hvertfall å tenke på å dekke de arrene. Dra til en hudpleiesalong å ta en slik kur, du vil neppe angre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 Et tips, ta deg en runde med syrepensling så minskes hullene. Gjorde dette på min samboer med utrulig godt resultat. Å det skal sies at han hadde dype arr i huden. Jeg er utdannet hudterapeut så hadde tilgang til dette selv. Å da brukte jeg en 20% glycol-peeling 1 gang i uken i 6 uker. Ellers bruker han en nattpeeling som inneholder 8% syre 1-2 ganger i uken som å hjelper masse. Er det mulig å kjøpe syrepensling i butikken? Er det vanskelig å bruke? Har en del dype arr i ansiktet som kunne vært greit å få bort.. Vet du om andre ting som hjelper?
Gjest Heidila Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ble også skuffet over denne! Jeg synes den er alt for oljete og vanskelig å få til å sitte der den skal.. Har du pudder over da? man må alltid ha pudder over concealer og foudantion for at det skal sitte. dekker det ikke nok gjentar du stegene et par ganger til. Dette er et av mine favoritt produt og jeg bruker det hver dag på meg selv og på de jeg sminker og husk å klappe den på og ikke gni Endret 6. juni 2010 av Heidila
Frua Skrevet 6. juni 2010 #15 Skrevet 6. juni 2010 Har du pudder over da? man må alltid ha pudder over concealer og foudantion for at det skal sitte. dekker det ikke nok gjentar du stegene et par ganger til. Dette er et av mine favoritt produt og jeg bruker det hver dag på meg selv og på de jeg sminker og husk å klappe den på og ikke gni Har alltid over mineralfondation fra Everyday minerals men ikke vanelig pudder. Kanskje problemet ligger der..?
Gjest asanti Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 Er det mulig å kjøpe syrepensling i butikken? Er det vanskelig å bruke? Har en del dype arr i ansiktet som kunne vært greit å få bort.. Vet du om andre ting som hjelper? Nei, du får dessverre ikke kjøpt det til hjemmebruk. Men du får kjøpt produkter med AHA syre osv i som du bruker 1-2 ganger i uken. Det hjelper å en del, men først ville jeg startet med en syrepensling-kur i en salong. Og etter det kan du behandle litt hjemme med produkter som passer deg.
Gjest Heidila Skrevet 16. juni 2010 #17 Skrevet 16. juni 2010 Har alltid over mineralfondation fra Everyday minerals men ikke vanelig pudder. Kanskje problemet ligger der..? mineralpudder skal funke fint... Et tips er å stryke fingeren over partiet det du har påførst camulage og pudder over,er det fortsatt sticky så har du hatt på for lite pudder. hvis camuflager kommer igjennom og er sticky som holder den seg ikke utover dagen og kan gnis utover og kan derfor virke oljene. men ha nok pudder over disse områdene,så skal det funke fint
Zinnia Skrevet 16. juni 2010 #18 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har også nylig bestillt Glo Camouflage, fikk den fra Makeupmekka for to dager siden. Jeg synes den er veldig bra, men ble litt skuffet over fargen... Var veldig i tvil om hvilken jeg skulle velge, og valgte til slutt å stole på det Makeupmekka selv skrev, som var at fargen "beige" passet til de med lysest hud. Men jeg synes den var ganske mørk når jeg fikk den... Har noen av dere bestillt den i natural? Er den lys? Nå på sommeren går det akkurat å bruke den i ansiktet, så jeg får brukt den. Men tviler på jeg kan bruke den om vinteren, og ikke på andre steder på kroppen før jeg får litt farge (som jeg svært sjelden klarer å få til).
Gjest T.k Skrevet 17. juni 2010 #19 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har også nylig bestillt Glo Camouflage, fikk den fra Makeupmekka for to dager siden. Jeg synes den er veldig bra, men ble litt skuffet over fargen... Var veldig i tvil om hvilken jeg skulle velge, og valgte til slutt å stole på det Makeupmekka selv skrev, som var at fargen "beige" passet til de med lysest hud. Men jeg synes den var ganske mørk når jeg fikk den... Har noen av dere bestillt den i natural? Er den lys? Nå på sommeren går det akkurat å bruke den i ansiktet, så jeg får brukt den. Men tviler på jeg kan bruke den om vinteren, og ikke på andre steder på kroppen før jeg får litt farge (som jeg svært sjelden klarer å få til). Jeg er veldig lys i huden og valgte natural.Dette er den lyseste i følge heidi larsen. Den er pittelitt mørk for meg, men når jeg har pudder med riktig farge over, vises det ikke
Mohini Skrevet 17. juni 2010 #20 Skrevet 17. juni 2010 Jeg må bare spørre, har det noe å si om den blir lagt under eller over foundation?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå