Seriina Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har alltid tenkt sommerbryllup for min del, mye pga større sjangs (eller bare sjangs i det hele tatt ) for fint vær (eller bare opplett i det hele tatt, heh) her i Bergen Etter å ha lest litt tråder her, må jeg si at jeg innså negative ting (varmt) med sommerbryllup - selv om sjangsen er liten for ekstrem varme her da, hehe.. Så derfor lurer jeg på når de fleste egentlig gifter seg? Så; i hvilken mnd giftet/skal du gifte deg?
Arkana Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Vi giftet oss i juni. Det var egentlig helt tilfeldig, for vi ønsket i hovedsak å gifte oss på akkurat samme dato vi ble sammen og det var da tilfeldigvis i juni. Det kunne like gjerne blitt en annen årstid. Ellers synes jeg juni var helt perfekt. Det var heldigvis ikke for varmt, noe det gjerne kan bli senere på sommeren, og vi kunne ta bilder utendørs i solskinn (ikke så stor fare for regn som en del andre årstider).
leana Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Vi gifter oss i desember Vi ble også både sammen og forlovet i tidligere desember'e, og vi elsker vinteren så synes det var perfekt! eneste at jeg er litt redd det skal bli snøstorm og uframkommelig, som denne vinteren...
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Vi har ikkje planlagt noe definitivt ennå, men eg kunne tenkt meg sein vår/tidlig sommer når det er litt varme i lufta eller på høsten før det blir så kaldt. Så april/mai eller kanskje august/september/oktober. Kanskje på samme dato vi offisielt blei sammen, som er i begynnelsen av september?
Anglofil Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Vi skal gifte oss i begynnelsen av augustmåned. Mvh Yvonne
Bøllefrø86 Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Vi skal gifte oss sommeren 2012, nærmere bestemt min bursdag
kakemonsteret Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 August. Kjekt å få litt av sommerens sol først, slik at man slipper stress med solarium for å kvitte seg med vinterblekheten... Her vi bor er det også været mer stabilt i august enn i juni/juli f.eks. Syns også det er fint å ha anledning til å være litt ute under festen, derfor valgte vi sommer fremfor vinter.
lilleGrethe Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Slutten av Juli Ja, det kan sikkert bli varmt, men vi har tenkt å sørge for at vi og gjestene får noe friskt å drikke (og ikke bare alkohol). Vil heller ha det litt varmt enn regn og kaldt.
Prestekrage Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Vi skal gifte oss i juni, dette fordi vi ville ha utebryllup, været er mest stabilt i juni, og fordi vi ikke har lyst å bruke sommerferien våres på bryllupsplanlegging.
Lisa78 Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Vi skal gifte oss i Juni neste år.Dette fordi jeg liker vår/sommeren best. Å helt enig med deg over at det er godt å ha sommerferien tilgode etter bryllupet.Ellers har hele ferien godt med til siste planlegging og en del stress kjenner jeg meg selv rett.
leana Skrevet 13. mai 2010 #12 Skrevet 13. mai 2010 Med andre ord er sommeren mest populær, men jeg liker vinteren best uansett
Gjest Lizzette Skrevet 13. mai 2010 #13 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ikke det at jeg har kjæreste eller er forlova, men fyren jeg ender opp med må leve med to premisser. Jeg mååå ha et sommerbryllup i vill natur. Jeg er jo tross alt fra vestlandet. Endret 13. mai 2010 av Lizzette
putit Skrevet 14. mai 2010 #14 Skrevet 14. mai 2010 Vi skal gifte oss i september. Mest av praktiske grunner, da jeg kommer til å være i studie-innspurten på våren, og da er det greit og ikke ha bryllupsplanleggings-innspurt samtidig. Så er jo september en veldig fin måned, såfremt det er fint vær. Men jeg orker ikke å la meg stresse over været. Det får styre seg selv, så får vi fokusere på at vi har et (forhåpentligvis) lykkelig liv som mann og kone (hjelpes, nå hørtes jeg virkelig gammel ut!!) foran oss!
Shamira Skrevet 14. mai 2010 #15 Skrevet 14. mai 2010 Jeg gifter meg om 3 uker. Så det blir tidelig sommer.
MiniBill Skrevet 14. mai 2010 #16 Skrevet 14. mai 2010 Vi gifter oss i August. Det bare ble sånn egentlig.
Supramundane Skrevet 14. mai 2010 #17 Skrevet 14. mai 2010 Jeg giftet meg i Bergen 1.mai i år, og det var en nyyydelig dag. Knallsol og blå himmel. Jeg har bodd i byen i tre år nå, og har hatt strålende solskinn hver eneste 1.mai. Mai er vel generellt veldig fin her i Bergen, det er min (korte) erfaring i alle fall. Vil i tillegg tipse deg om Urdihuset som arena, fantastisk plass å gifte seg og ha selskapet på! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå