Gå til innhold

Svinesund

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett dette programmet?

Hva er greia med at hun ene hermer etter alt mannen sier?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har sett et par episoder. Synes mange av de er veldig harrye jeg:s I neste episode får vi se en gjeng med 19 åringer som er på rånetreff. Harry.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så det var noen andre som la merke til akkurat det :fnise:

Skrevet

sett en episode eller noe, med han der harry Richard fra BigBrother og de russejentene.. Oh my God! lol.

Skrevet

Har gitt opp det programmet jeg.

Så de første episodene, men skjønte at det var to typer folk der.

Det er de som er litt spesielle og skal komme på TV, og de som er spesielle fordi de skal på TV...

Jeg datt litt av ved det ene paret, de med den lille jentungen.

Da han dro på seg en stringtruse, vikinghjelm og flagg og løp ut i snøen.... da kjente jeg at det ble litt mye....

:roll:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg synes hele programmet og de som er med, er sikkelig teite. Noen prøver liksom å lage god tv ved å løpe nesten naken ut i snøen. Ble litt flau på hans sine vegne. Også de gutttene som gikk rundt på kjøpesenteret i dameklær.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hihi det har jeg hengt meg veldig opp i og :P

Skrevet

Jeg blir sprø av den damen. Hjelpes!! :eeeh:

Ellers liker jeg serien, men blir stort sett flau på deltakerens vegne... Russejentene og Ragger-Richard :flau:

Skrevet

kjenner jeg blir litt flau over å være norsk etter å ha sett denne serien

Skrevet

Synes hun er morsom, jeg! :ler:

Skrevet (endret)

Jeg har sett på to ganger, bare for å være helt sikker på at jeg så det jeg så...og bevaremegvel; hva slags mennesker er det som handler i Sverige?!? Håper inderlig at det finnes et snitt som er litt høyere enn hva vi har sett til nå, og at dette egentlig bare er satt litt på spissen for å få til en snurrig programserie.

Det må være underlig å være sammen med en mennesklig papegøye. Jeg stusset veldig da jeg så dette særpregede paret med sort hår og innlagt ekko, uansett hva han sa.

Og disse stakkars forvillede ungdommene i alle aldersgrupper. Det er bare trist å se på. Og slik oppførsel er ettersom jeg forstår, en helt vanlig affære når nordmenn reiser til utlandet og "slår seg løs". Huff. :flau:

Endret av Margareth
Skrevet

Hvordan tror du det føles for meg som er fra Halden, da?;)

Har ikke turt å se på det, jeg... :sjenert: Men en sped trøst er at det ikke er så ille, selv om de finnes!;)

Derimot har jeg overhørt to voksne damer, hvor den ene roper høyt "kan svenske lyspærer brukes i norske lamper???". Den andre svarte med 20 sekunders stillhet og en hikstende latter! :skratte:

Skrevet

Jeg har tydeligvis mere å takke for enn jeg tenker på her i verden og kan med stolthet si at jeg aldri har vært over grensa for å handle, og har over hodet ingen planer om det heller. Det lille matforbruket jeg har er det helt greit å kjøpe på REMA. :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Derimot har jeg overhørt to voksne damer, hvor den ene roper høyt "kan svenske lyspærer brukes i norske lamper???". Den andre svarte med 20 sekunders stillhet og en hikstende latter! :skratte:

Priceless :skratte:

Skrevet

Det er da ikke SÅ lett å vite om en kan bruke ting til norske forhold, når en er i det stoore utland, hehe...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i å handle i Sverige. Det er billig og greit. Men så er ikke jeg slik som de på tv da. hehe. De bare driter seg ut delux. Huff blir helt flau over den reklamen når de er på rånetreff.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Jeg har tydeligvis mere å takke for enn jeg tenker på her i verden og kan med stolthet si at jeg aldri har vært over grensa for å handle, og har over hodet ingen planer om det heller. Det lille matforbruket jeg har er det helt greit å kjøpe på REMA. :popcorn:

Søren, det er aldri noen raringer der når jeg er på shopping på Svinesund :) Det hender at jeg og noen venner tar oss en tur dit for å handle mat og godis, men det er jo bare kjedelige folk der når vi er der.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Ellers liker jeg serien, men blir stort sett flau på deltakerens vegne... Russejentene og Ragger-Richard :flau:

he he, ja for en gjeng :ler:

Jeg får litt vondt inni meg av ekkodamen for jeg innbiller at det er noe rusproblem inni bildet der.

Skrevet

Jeg får litt vondt inni meg av ekkodamen for jeg innbiller at det er noe rusproblem inni bildet der.

Uff, ja... Du er ikke den eneste som har tenkt den tanken. :sukk:

Skrevet

Hun virker fornøyd med tilværelsen, hun?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...