Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Skal på 1st date, kino, på lørdag. Møtt via match. Men... hva har man på seg? Sminke, hår, osv? Forslag?
Inx Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Skal på 1st date, kino, på lørdag. Møtt via match. Men... hva har man på seg? Sminke, hår, osv? Forslag? Helt hverdagslig antrekk.
Nuith Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Behagelig, halvlangt eller langt (ikke lårkort) skjørt, eventuelt en pen bukse. Ikke for trang, må jo være behagelig å sitte i i flere timer. En søt topp med en lett sommerjakke utenpå. Håret løst og utstudert "tilfeldig" rotete, dersom du kler løst hår - de fleste menn elsker synet av langt, løst hår. Spesielt når det ikke er altfor striglet. Normal hverdagssminke - om du ikke bruker sminke til vanlig, vil jeg mene at det holder med mascara og lipgloss. Og sko med litt hæler er alltid en vinner, om du er flink til å gå med det. Dere skal tross alt sitte stille mesteparten av tiden, så behovet for behagelige sko er ikke så stort
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg hadde ikke pyntet meg noe særlig! Casual-Pynta!? Tipper han kommer til å ha en vanlig bukse og pique skjorte/vanlig skjorte med genser over kanskje?? Det hadde hvertfall jeg hatt på om jeg var gutt =) Hvis man har høye heler, ser man med en gang flottere ut! Så jeg hadde gått for: - Høye heler - trange jeans - En casual topp - Cardigan - Trenchcoat eller en annen stilig jakke
Facepainter Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Ta noe du ser bra ut i.. og ikke overdriv. Det er vel det beste tipset man kan gi uten å kjenne deg eller ham.
Gjesten Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Ta noe du ser bra ut i.. og ikke overdriv. Det er vel det beste tipset man kan gi uten å kjenne deg eller ham.
MissStiles Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Jeg hadde ikke pyntet meg veldig siden det er en kino date men kanskje litt igjen, siden det er første daten. Ta på noe behagelig i hvert fall.. Kan jo ha på noe enkle smykker eller noe som pynt og.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 En kler seg som en gjør til hverdags. Så kjedelig da. Hadde ikke kjørt "overdressed", men hadde nok tatt på en finere topp eller bluse enn jeg bruker til hverdags, selv om jeg pynter meg da også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Hvordan gikk daten? Det gikk veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå