Gå til innhold

Litt dumt spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når underskjørtet er sydd inn i kjolen. Hvordan ser jeg det ? Inni kjolen min er det to lag til med litt stivt stoff. Er dette underskjørtet ? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kjolen henger slik du vil, er vel det OK? Hvis du syns den burde stå mer ut/være stivere/et eller annet, så bør du kanskje ha et underskjørt utenom??

Selv hadde jeg en veldig smal kjole ( http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/ninanost/...oo.com/&.view=t ) med innsydd tynt underskjørt, og er ikke så god på sånt...

Men var forlover for en venninne som hadde en kjole som stod skikkelig ut - hun hadde et tynt, stivt underskjørt med en sånn metallring sydd i nederst, så kjolen alltid stod ut...

(Vil anbefale tyll hvis du trenger noe mer - den ringen gjorde jo at når noen stod tett inntil henne på begge sider, 'bulte' kjolen fremover... :o Ser litt rart ut på enkelte bilder... Men det var et 'sidesprang'...

Tror nok det som er i kjolen din er underskjørt, men som sagt - vil du ha mer, kan det nok skaffes! :wink:

Skrevet

Jeg skjønner i alle fall at underskjørt med ring er helt uaktuellt for meg.... Har hørt flere og flere si at det ikke er like pent bestandig....

Jeg var i en vielse for en måneds tid siden, og bruden hadde en a-linje kjole. Men hun hadde valgt å ikke hå underskjørt i det hele tatt, bare et sånt tynt silkete og figursydd, sånn at kjolen ikke skulle gå mellom bena når hun gikk. Det var faktisk fint det ogå, selvom jeg liker litt mer vidde på skjørtet.

Man kan ha hva slags underskjørt man vil, og noen kjoler har det ferdig innesydd.....

Skrevet

Regner med at det er underskjørtet ja :). I kjolen min er det underskjørt bestående av flere lag, noen stivere enn andre. Selve kjolen er derimot lettere å bære med "rocke-ring-underskjørt" i tillegg, samt at det faktisk ser penere ut også. Må bare huske å test-sitte kjolen med "rockeringen" før jeg bestemmer meg :wink: .

Skrevet

Sørg i alle fall for å ha mer enn bare en spile nederst - i hvert fall hvis spilene er slik som mine var.... Det var innsydd underskjørt i kjolen min, med plass til tre spiler. Dette syns jeg ble for voldsomt, så vi prøvde med både en og to istedet. Bestemte meg tilslutt for to, men min forlover (dette var den eneste feilen hun gjorde og hun var helt på tuppa stakkar) hadde bare satt inn bare den nederste spilen.Jeg la ikke merke til det da jeg kledde på meg. Det holdt heldigvis hele vielsen ut, men da vi kom til fotografen var det slutt - spilen var som et åttetall og det var umulig å gå normalt med kjolen! Det var altså ikke hold nok i spilen til at det var nok med en helt nederst... Bare et lite tips altså :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...