Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hei, jeg farget nylig håret. Det skulle bli mørkebrunt, men endte opp som ganske svart. I tillegg var det en flekk som ikke fikk farge på seg, som da er lysere, så jeg må uansett farge det på nytt. Kan jeg bare kjøpe en lysere brun farge og satse på at det blir lysere da? Jeg pleier vanligvis å bruke mahogny eller noe der omkring. Er bare redd for at jeg gjør det verre, og mørkere!
Gjest green tea Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Hei, jeg farget nylig håret. Det skulle bli mørkebrunt, men endte opp som ganske svart. I tillegg var det en flekk som ikke fikk farge på seg, som da er lysere, så jeg må uansett farge det på nytt. Kan jeg bare kjøpe en lysere brun farge og satse på at det blir lysere da? Jeg pleier vanligvis å bruke mahogny eller noe der omkring. Er bare redd for at jeg gjør det verre, og mørkere! hva med gå til frisøren å få fikset det der.
smalls Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hei, jeg farget nylig håret. Det skulle bli mørkebrunt, men endte opp som ganske svart. I tillegg var det en flekk som ikke fikk farge på seg, som da er lysere, så jeg må uansett farge det på nytt. Kan jeg bare kjøpe en lysere brun farge og satse på at det blir lysere da? Jeg pleier vanligvis å bruke mahogny eller noe der omkring. Er bare redd for at jeg gjør det verre, og mørkere! Jeg har hatt samme problem selv. At håret har vært for mørkt og jeg ville ha det lysere. Jeg kan garntere deg at håret blir ikke lysere hvis du kjøper en lysere hårfarge fra HM. Har prøvd det selv og det nytter ikke. Du må nok til frisøren...
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Håret blir ikke lysere om du farger med en lysere brun farge, nei, du legger uansett til fler pigmenter så håret vil bli enda mørkere. Det går an å stripe det eller avfarge, men det bør du nok gjøre hos frisør. Evt kan du jo prøve å vaske håret noen ganger i en eller annen sterk sjampo, jeg synes i hvert fall mye hårfarge mister piffen ganske fort om jeg vasker håret "feil" (men er ikke garantert at det blir lysere, kanskje bare blassere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå