Gjest Idzi-bidzi Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Vi har bestilt barlind hekk fra Thujakongen Vi sendte inn bestillingsskjema og satte over penger. Etter noen uker fikk vi en bekreftelses mail og at den skulle leveres i april. Vi bestemte oss for å kjøpe en høyere hekk og etter samtale på telefonen, satte vi over det resterende beløpet. Vi fikk ingen mail om at ting er i orden, og vi har fortsatt ikke fått noen hekk. Vi har ringt flere ganger og de sier hver gang "den skal komme neste uke" Siste nytt nå er at den skal komme neste uke. Jeg syntes de er elendig til å følge opp og gi beskjeder og bekreftelser og jeg begynner å bli litt mistenksom på opplegget! Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med denne leverandøren?
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg søkte på navnet på nett nå, og det ser ut som det er flere med dårlige erfaringer.
risor Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Vi har bestilt barlind hekk fra Thujakongen Vi sendte inn bestillingsskjema og satte over penger. Etter noen uker fikk vi en bekreftelses mail og at den skulle leveres i april. Vi bestemte oss for å kjøpe en høyere hekk og etter samtale på telefonen, satte vi over det resterende beløpet. Vi fikk ingen mail om at ting er i orden, og vi har fortsatt ikke fått noen hekk. Vi har ringt flere ganger og de sier hver gang "den skal komme neste uke" Siste nytt nå er at den skal komme neste uke. Jeg syntes de er elendig til å følge opp og gi beskjeder og bekreftelser og jeg begynner å bli litt mistenksom på opplegget! Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med denne leverandøren? Vi har også bestilt og forhåndsbetalt planter (April). Har endelig fått beskjed om at vi ikke får planter, men de vil heller ikke tilbakebetale forskudd... så ingen planter og ingen penger tilbake...
FinnChristian Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Kjøp ikke fra Thujakongen. Jeg kjøpte 100 stk thuja brabant med vekstgaranti, kjøpte plantene august 2012. Jeg gjorde alt etter boka, la et godt grunnlag bed barkmull i bånn og god jord over og vannet masse.Utover høsten ble plantene mer gulaktige og våren 2013 kom resultatet. 64 av plantene var vissnet og helt tørre. Jeg kontakter Thujakongen KÅRE og forteller om hva som har skjedd, han avfeier meg fullstendig og sier at plantene er døde pga en hard vinter. Jeg tar kontakt med en gartner for å få ekspertise, han sier at det er normalt med et frafall på 10% men ikke 64% Jeg tar kontakt med Thujakongen og forteller om gartneren, men han bare avfeier meg, har også invitert Thujakongen hjem for å ta en befaring men det ville han ikke. Hold deg langt unna. Hilsen Finn Christian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå