Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Kleskode på 17. mai? Jeg har ingen 17. mai antrekk i studiebyen min. Har lett i skuffer og skap, og har heller ikke råd/tid til å kjøpe noe nytt. Jeg fant en mørkeblå kjole da. Den går til midten av låret, litt posete (altså ikke stram/tettsittende). Eller viser den for mye hud? Tenkte å ha en kort jakke til. Og kjolen har ikke utringning.
Fluffe Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Viser den rompa når du bøyer deg: ja: da er den for kort.uansett annledning Nei: da er den ok
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Syntes du kan gå med akuratt hva du selv vil! Men dette er en tradisjonell dag, så FOR utfordrende er ikke veldig heldig. Men det kommer også litt an på hva du skal da, skal du på barneskolen og delta i leker osv hadde jeg valgt noe litt mer formelt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er forresten 23 år. Skal bare ned til sentrum og se folketoget. Spise is osv :O) Skal titte litt mer, og den blå kjolen får være nødløsning. Bedre enn olabukse vel?
Fluffe Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er forresten 23 år. Skal bare ned til sentrum og se folketoget. Spise is osv :O) Skal titte litt mer, og den blå kjolen får være nødløsning. Bedre enn olabukse vel? tja spørsåssen været blir.. bli det dårlig vær foretrekker jeg olabukse framfor en kort kjole
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 hva synes dere om denne kjolen? den har ikke den idelle fargen siden den er rosa,,,men synes er ganske fin.så dene på finn og har tenkt litt på den.
Gjesten Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Synes den var fin, jeg Det viktigste er jo om stilen vil passe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå