Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #21 Del Skrevet 15. mai 2002 Du er jo ikke så veldig "eksklusiv" da. Ikke akkurat "hard to get"! Den gjennomsnittlige sexdebutalderen for jenter er visst 17,et eller annet her i Norge. Siden du allerede har hatt mange på den alderen greier du sikkert å regne ut selv hvor billig du er. Siden du spør, skal du få svar: Jeg synes du har hatt alt for mange i din alder. Du synes sikkert du er veldig kul selv. Jeg synes bare du er en billig feiging som ikke tør å si nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 15. mai 2002 #22 Del Skrevet 15. mai 2002 Anonym: Høyt antall sexpartnere = Billig? Makan til sprøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #23 Del Skrevet 15. mai 2002 Syns det er bra dersom du har det bra. Var jomfru til jeg ble 20 selv om jeg var i et forhold fra 16. Jeg var redd og umoden mens du ikke var det, alle er forskjellige. Og naa moralen, samme hvor mange du har ligget med, bare ikke fortell det til neste type du blir sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 17. mai 2002 #24 Del Skrevet 17. mai 2002 Åh!! Synes de som er anonyme IKKE har noen rett til å direkte kritisere folk. Utrolig irriterende! Dessuten er det slik at gutter som har ligget med mange er "kule" mens jenter som har ligget med mange er "horer"- satan for et diskriminerende syn man har! Jadda- gutter er jegere som må stille jaktinstinktet, mens jenter helst skal være jomfru til en viss alder (IKKE for tidlig for da er hu billig og IKKE for seint for da er det noe galt med henne...) Noe så totalt latterlig! Ellers får dere ha en fin dag!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 17. mai 2002 #25 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg synes det er litt mange jeg, selv om man er jente eller gutt.. En venninne av meg hadde ligget med 39 gutter da hun var 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemor Skrevet 19. mai 2002 #26 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg blir rett og slett sint når jeg leser de svarene dere har gitt denne jenta. Er det mulig og kalle noen for billig osv når man ikke kjenner personen eller omstendighetene? Jeg syntes det er totalt usmakelig og latterlig av dere som sier sånt og komme med sånne kommentarer. Alle ønsker forskjellige ting, og alle må få ha så mange sex partnere de vil uten å bli kalt sløve og umodne ting. Du er billig, er ikke veldig hyggelig å få slengt etter seg, ihvertfall ikke når det gjelder et seriøst spm. Selv har jeg ikke vært noen helgen, 14 stk i mitt 18 årige liv, men alle er frivillige, og jeg har ønsket alle sammen.. Har det fint med sambo nå, og det at gutter mister respekt for jenter som har hatt mange sexpartnere er bare bullsh## til en viss grad. Ingen vil ha dømmende mennesker uansett.. Du vet selv om du syntes du har hatt sex med mange, stol på magefølelsen din du! Og ikke hør på de som forteller deg at du er billig. Det vet du best selv. Provosert hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mai 2002 #27 Del Skrevet 19. mai 2002 Hello... Jeg fyller 16 år i år ...Hehe..Aldri ligget med noen som helst!Og jeg syntes 9 stykker hørtes fryktelig mye ut ...Men,men..Det er ikke mitt liv,ville bare si at jeg ikke har sex med den første og beste,og det virker som det vil ta noen år før jeg kommer til å *danse horisontal lambada* ...*Lol*... Hilsen meg.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 19. mai 2002 #28 Del Skrevet 19. mai 2002 Til Veslemor. Hun spør og vi svarer.. Er ikke vanskeligere det! Eller skal vi lyve for at hun skal føle seg bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #29 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei. Er 18 og har ligget med 11.. synes ikke dette er mange, og alt har vært frivillig! Det er opp til hver enkelt å synes hvor-mange-kan-man-ligge-med-før-man-blir-stemplet-som-hore!! Men bor du på en liten plass vær litt forsiktig. Det ryktes meget fort, og de som er kjent for å sladre kan fortelle det til dine nærmeste(foreldre) at du er lett på tråden! Så lenge det er frivillig synes jeg det er helt greitt å få litt erfaring. Jeg sjønner ikke at det kan være så stor forskjell på gutta og jenta. vis en gutt ligger med 10 stk, er han "helgen" for de andre gutta. Gjør jenta det er hun stempla som ei hore.(Alderen tatt i betrakting, og hvor lang tid det er i mellom). Mine 11 er fordelt på 3 år, og jeg var faktisk kjæreste med de når det skjedde. Har det blitt 2 på en kveld f.eks er det MYE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. mai 2002 #30 Del Skrevet 19. mai 2002 Ja man kan lure på hvorfor det ikke finnes horehus i Norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #31 Del Skrevet 20. mai 2002 Siste anonyme: 11 kjærester på 3 år?! Da er jo du like dum og billig da! Man blir ikke dypt og inderlig forelska 11 ganger på 3 år! Det er sånn som skjer maks 4-5 ganger i hele livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #32 Del Skrevet 20. mai 2002 ...kanskje hun liker sex? Dere må slutte å dømme andre mennerskers seksualliv.. det er ikke uten grunn jeg ikke har nevnt hvor mange jeg har holdt på med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #33 Del Skrevet 21. mai 2002 Vell, på tide at jeg som skrev inlegget kommer med en kommentar.. Er overrasket over responsen og jeg takker. vil bare si: jeg lå første gang med en gutt når jeg var 13 år. det var to mnd til jeg ble 14. denne gutten var jeg sammen med i 11 mnd. har hatt flere sånne forhold. Faktisk vært kjæreste med alle jeg har ligget med utenom to av dem. Ikke alle forholdene ble vellykka, men jeg var i alle fall gla i dem jeg har ligget med. Vell. Det var ei jente her som sa hun hadde en venninde som hadde ligget med 39 stykker og var bare 18 år.. vell.. jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, men jeg vil si at hun har veldig mye større grunn for å bli stempla som noe som helst enn det jeg har. ikke det at jeg mener hun bør bli det, for alel velger hva de vil gjøre emd livet sitt. det at jeg har ligget med 9 stykker i en alder av 17 kan vel også bety at jeg faktisk har sjangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #34 Del Skrevet 21. mai 2002 Slettet av moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-21 18:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #35 Del Skrevet 21. mai 2002 hehe... ok, den spøken tok du ikke nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #36 Del Skrevet 21. mai 2002 Du synes ikke 9 stk er mye i en alder av 17 år? Neivel,men det syns jeg. Tenk deg om noen år, oppe i det ti dobbelte? Noen sa du ikke burde fortelle det til din neste kjæreste.. enig egentlig.. men hadde jeg funnet det ut hade jeg nok stukket.. Blir jo et valg en må ta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totech Skrevet 22. mai 2002 #37 Del Skrevet 22. mai 2002 Hmmm, er det mye? Ja, personlig synes jeg det. Muligens kommer det av den oppdragelsen min far, som er av den gamle skolen, har gitt meg. Da jeg var 17, innbiller jeg meg at jeg enda ikke hadde gått hele veien med noen. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke benyttet alle mulighetene som dukket opp, for at jeg turte å vente til det føltes riktig. Jeg er gutt, og jeg har aldri syntes at det er kult eller riktig at gutter skal få status etter hvor mange usikre småjenter de har lagt ned. Like stupid synes jeg personlig det er å skulle måle popularitet i jentegjenger etter hvor mange som har harvet over de forskjellige. Jeg er klar over at jeg ordlegger meg som om jentene det gjelder ikke har egen vilje, noe de selvfølgelig har, men det er en kjennsgjerning at man i visse faser i livet bukker lettere under for press enn ellers. Tenårene er en slik fase. Jeg vil ikke dømme, og jeg vil samtidig informere om at "waco" med sine meninger representerer et mindretall i befolkningen. De er heldigvis få, men dessverre ganske godt synlige. Vi ønsker ikke å heve oss over dere, vi mener ikke dere er mer horer enn det vi er. Ikke fall for den. Men i alle fall er 13 år for ungt når vi snakker om samleie. Kanskje kos, kanskje petting og oralsex. Men ikke hele veien og fullt ut. Om ikke annet fordi det er ulovlig. de 13-åringene jeg ser rundt meg i gatene hver dag, er ikke seksuelle vesener i det hele tatt, tanken er for meg absurd. Oksen skal ikke glemme at den har vært rempling, men et sted må man nesten trekke grensen. Så til Sandix, som har forfattet disse bevingede ord: "Anonym: Ikke respektert av gutta pga mange sexpartnere? Hvem har behov for respekt av gutter som legger slike kriterier til grunn?!" Hva slags kriterier legger man til grunn for respekt, sandix? Kan du fortelle meg det? Etter min mening må respekt komme som respons på en helhet, der alle aspekter av personligheten er med, og også fortida. Er du uenig? Når du finner et menneske verdig din respekt, tar du da kun hensyn til hvordan denne personen har oppført seg i forhold til deg, og kun i den perioden du har kjent vedkommede? Da er du etter min mening grunn, sandix. Man er summen av det man gjør, ifølge visse religioner. Og det høres ikke så dumt ut. For en venn og for en kjæreste er det viktig, kanskje helt nødvendig at man kan respektere eller i det minste forstå deg og de valg du har gjort i livet. Nok en gang, jeg dømmer ikke, jeg svarer på et spørsmål. Hadde jenta med det opprinnelige innlegget kommet i betraktning som en mulig kjæreste for meg, må jeg nok tilstå at jeg ville ha rygget litt om jeg hørte hvisking om tidligere eskapader. Ingen versting, nei. Men i mitt hode; klart for mye. Jeg vil ikke være spesiell for henne, i den grad hun ville vært det for meg. Jeg vil ha vært hennes tiende, og det er noe jeg kunne ha følt meg komfortbel med dersom alderen hadde vært høyere. Men ikke som 17-åring. Selvfølgelig finnes det omstendigheter rundt alt, men er det egentlig så vanskelig å vente litt? Min kjæreste har enda anledning til å føle seg spesiell, noe din kjæreste når du er 20, mest sannsynlig ikke vil føle. Kanskje er han nummer 25, et kvart hundre. I beste fall et dårlig jubileum. Kanskje er det feil, men jeg tror nok ikke det ville vært så verdifullt for meg. Ja, jeg er gammeldags, men gjør som dere vil. Bli bare ikke så innmari defensive når dere får subjektive svar dere åpenbart ikke ønsker på spørsmål som faktisk må besvares subjektivt. -totech- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totech Skrevet 22. mai 2002 #38 Del Skrevet 22. mai 2002 Beklager, "waco", navnet ditt skulle ikke ha vært med i forrige innleg. Har prøvd å kjøre edit, men det vil seg ikke. -totech- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. mai 2002 #39 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg synes at 9 stk er mye! Og å begynne i en alder av 13-14 år er altfor tidlig. Hva får du ut av dette da? Erfaringer? Hva med sykdommer, graviditet osv? Jeg var jomfru til jeg var 19. Har ennå ikke rukket å feie over like menage som du har klart og har vel ikke planer om det heller. Men for guds skyld... gjør hva du vil, men ikke skyld på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #40 Del Skrevet 22. mai 2002 HERREGUUUUD! TIL ALLE DERE SOM PRATER OM AT IKKE ANDRE SKAL BRY SEG: HAR DERE IKKE FÅTT MED DERE AT HUN FAKTISK BER OM ANDRES MENINGER?????? SÅNNE FOLK IRRITERER MEG!!!! OG JA, JEG SYNES DET VAR TRAGISK MANGE FOR EN SÅ UNG KROPP! PASS PÅ DEG SELV, JENTA MI! OG MAN TRENGER IKKE DELE KROPPEN SIN MED ALLE MAN FALLER FOR.... FOR DA FÅR MAN ET PROBLEM ETTEHVERT, ELLER??? KLEM FRA EN HISSIG 30-ÅRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå