Suzy Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Mye tyder på at jeg skal på harry-tur i helga som kommer og i den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle høre om det var noen som hadde noen tips til kosttilskudd/vitaminer e.l. som det lønner seg å kjøpe i Sverige. Er cla billig? Proteinpulver? Helsekost som f.eks nattlysolje og Imedeen - ja fyr løs rett og slett med gode tips. På forhånd takk
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2010 Er det virkelig ingen som kjøper kosttilskudd osv i Sverige her inne???
Gjest Marlo Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Det hender jeg kjøper vitaminer til meg selv og noe annet kosttilskudd for ei venninne. Det er ikke så grusomt mye å spare på det iallefall, litt selvfølgelig, men ikke mye. Det sitter mye i mentaliteten på nordmenn at ALT er så mye billigere i Sverige - noe som ikke stemmer helt Kjøtt er en del billigere, samme med røyken og alkohol. Vet ikke så veldig mye om hvor mye man kan spare på proteinpulver, cla og alt det der. Sikkert noen kroner, men tviler på at du kan gjøre noen skikkelige røverkjøp (i mitt hode er det da å spare store penger, ikke småkroner)
¤flicka¤ Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg bruker å kjøpe cola på boks jeg - men det er jo ikke akkurat sunt
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2010 Det er vel derfor jeg spør Marlo - fordi jeg har hørt det er billiger med vitaminer og kosttilskudd og slikt - og ikke vet om det stemmer Cola, kjøtt og bacon - røyk og alkohol vet jeg er billigere - men det var nå engang ikke det jeg spurte etter
¤flicka¤ Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Men jeg satt og så på dette Svinesund-programmet på tv3 (flaut!) for et par uker siden, og der var det en gjeng bodybuildere som dro til Sverige for å handle, blant annet kosttilskudd. Problemet er at jeg ikke husker hva de kjøpte, så da blir det vanskelig å gi råd. De var iallefall overbevist om at det var billigere der (i tillegg til at de kjøpte masse kjøtt, såklart) Mannen bruker å kjøpe slike rør med vitamintabletter, men jeg er ikke sikker på om det er fordi de er billigere eller fordi de har større utvalg.
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2010 Nei det er vel det som er mitt problem også - jeg vet ikke om det er billigere eller om det bare er bedre utvalg av ting... Ja, ja - takk uansett.
NovaFlare Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Når kursen er bra, så sparer man mye nesten uansett jo, iallefall vi som bor tett inntil grensa! Endret 12. mai 2010 av NovaFlare
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2010 Når kursen er bra, så sparer man mye nesten uansett jo, iallefall vi som bor tett inntil grensa! Ja det er sant - og nettopp derfor tenkte jeg å benytte anledndinge - ettersom jeg altså skal over grensa uansett
NovaFlare Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Kursen var 120 for 2 dager siden 121 får du av banken din om du betaler VISA
lillemy8808 Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Det jeg vet skal være mye billigere, det blir jo litt utenfor ditt spørsmål men: - Glutenfritt, sykt masse utvalg og de har billigere mat (I Norge får man støtte om man har f eks cøliaki, mens i Sverige er allergimaten uten moms eller noe, ihvertfall laget billigere) - De har visstnok mye utvalg av vegetarmat som quorn i alle slags former, også en del billigere. - Soyamelk og slike ting, skal også være hakket under norske priser. Også lettere å finne synes jeg. Var en tur i Svinesund + Strömstad, og ble tørst. Jeg foretrekker melkedrikke over sukkerdrikke, og så i kjøledisken. På de 4-5 dagligvarebutikkene vi var innom for å se hva vi fant + jeg ikke fant noe fristende å drikke, så sto det allergivennlige melkeprodukter. Du ser ikke slike "porsjonsdrikker" overalt i Norge, du gjør ikke det!! Så ser du etter slike ting, så sparer du på det. Hvordan det er med f eks urte-teer og sånne ting aner jeg ikke. Faktisk ikke vært på helsekost i Sverige. (Om noen har veldig lyst så setter jeg pris på det, jeg er ikke så ofte her på forumet så: send en pm om dere vet om helsekostbutikk nær Strömstad. Er det ikke en i Veteranen i Svinesund, eller var det bare treningsprodukter? Jeg var så vidt innom, men det er noen år siden.. Er sjeldent så mye lengre inn i Sverige enn Strömstad, men vet jeg hvor jeg skal så truer jeg sjåføren dit ;))
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #12 Skrevet 12. mai 2010 Jeg vet i alle fall at c-vitaminer i brusetablettform er sinnsykt mye billigere i Sverige.. Men det var kanskje ikke det du skulle ta storinnkjølpet av
Atdetvar Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Er det rart nordmenns urin er verdens dyreste?
Suzy Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2010 Er det rart nordmenns urin er verdens dyreste? Og på hvilken måte var dette et svar på spørsmålet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå