Shamira Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg må legge meg lang flat her. saken er den at noen, jeg vet hvem det er har lånt min pc og der har jeg jo satt denne siden som favoritt og har husk meg funksjonen inne. Men jeg oppdaget at det er skrevet et svar på kaffe gjester som ikke stemmer. Vi skal ikke ha det slik i bryllupet, vi skal ha 100 til sammen, men vi skal ha 41 til middag og resten til kaffe. vi skal betale kroner 395,- pr pers til Kokken, vi skal ha festen på Røde korshuset, så se bort fra de siste innleggene her på dette med kaffegjester til vielse eller ikke. Saken er nå ryddet opp i.
Gjest Spinell Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Hei! Jeg tror det må ryddes mer i den tråden, for på nest siste side står det fremdeles en hel del om middagen som koster 2400 - 2600 per kuvert. Ikke rart jeg og flere med meg ble nysgjerrige (og ikke så rent lite sultne heler av menybeskrivelsen...) på hvor selskapet skulle være Lykke til med bryllupet!
Shamira Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Hmmmmmmm, kan noen av moderatorene slette mine innlegge der??? " ROPER PÅ MODERATOR"
Grønt blad Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Hmmmmmmm, kan noen av moderatorene slette mine innlegge der??? " ROPER PÅ MODERATOR" Du kan gå inn og endre innleggene selv, hvis de er skrevet med ditt brukernavn. Trykk på endre-knappen ved hvert enkelt innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå