Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter kanskje til Oslo i sommer og lurer på om noen kan anbefale et treningssenter. Her i Trondheim bruker jeg 3T fordi et variert tilbud og gode gruppetimer er viktig for meg (yoga, dans, svømming, spinning, step, tilgang på flere sentre, boblebad/badstue, osv.). Er ikke særlig opptatt av kondisjonsapparater eller frivekter, men litt styrketrening med apparater blir det, så det er en fordel om hjelp til å sette opp nytt treningsprogram en gang i blant er inkludert i prisen.

3T tilbyr overføring av medlemskap til andre treningssentre som er medlemmer av NTF, men det er kanskje liten vits i å vektlegge disse når bindingstiden min er utløpt (liste over NTF-medlemmer i Oslo). Usikker på akkurat hvor i Oslo jeg havner, men har sett en del på Majorstua, Grünerløkka o.l. Senterets tilbud er uansett viktigere enn avstanden (innen rimelighetens grenser).

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Du har jo disse typiske kjedene som SATS og Elixia, men jeg mener at disse kjedene er helt sinnsykt overpriset. Er du ute etter rimelig pris og rimelig tilbud, ville jeg gått for Nautilus.

Skrevet
Er du ute etter rimelig pris og rimelig tilbud, ville jeg gått for Nautilus.

Ser ingenting om gruppetimer på sida deres. Kjenner du tilbudet?

Skrevet

Jeg slår et slag for SATS, synes ikke det er overpriset i forhold til det man kan få tilbake. Der kan du få treningsveiledning helt gratis, dvs du får hjelp til å sette opp program. De har selvfølgelig også personlig trener, hvis du ønsker det. De fleste senter har et variert gruppetimetilbud, både med styrke- og kondisjonstimer, og en del pilates/flow. Sannsynligvis vil du finne et senter i nærheten av der du kommer til å bo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...