Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Etter at mamma og pappa skillte seg for 5 år siden sklei jeg og mamma mer og mer frahverandre og hun gjorde MYE dumt som jeg ikke vet om jeg kan tilgi henne for. Hun gjorde det hun kunne for å ødelegge livet til meg og pappa. Nå har vi spondorisk kontakt, men ikke mye da det er veldig dum stemning når vi er sammen. Vi spiser ute på resturang kanskje hver 3.mnd og sender kanskje mail en gang mellom hver gang. Jeg er 18 nå, og vi har smått begynt å være mer sammen. (så henne ikke en eneste gang på 2år fra jeg var 14 til jeg var 16 fordi hun trakkaserte meg og brøyt seg inn i huset til pappa og sendte hatmail hver mnd) Ihvertfall, var på besøk i det nye huset hennes for første gang idag, og når hun viste meg rundt la jeg merke til at det var ikke et eneste bilde av meg i huset. Det var bilde av de 2 brødrene mine litt rundt om kring, og ett av alle 3 som hang gjemt i en krok på doen, men det var det eneste jeg var med på. Jeg ble faktisk litt lei meg. For brødrene mine har også hatt lite kontakt med hu. Han ene har hatt mer kontakt enn oss andre, og er der hver mnd. Han andre har mindre kontakt enn meg igjen.. Men hvorfor tror dere at hu ikke hadde bilde av meg men brødrene mine? Reagerte spesiellt på at det var så mange bilder av han som ser hu mindre enn meg. Tror dere at hu ikke er like glad i meg?
LetThemEatCake Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Det kanske gör ont att ha bilder på dig? Hon kanske påminns om det svåra som hänt och tycker att hon är en dålig mamma? Jag tror inte att hon inte är lika glad i dig som hon är i dina bröder! En mor som har sådana värderingar har något fel i känsloregistret.. En stor klem till dig, det måste vara jättesvårt!
kakemonsteret Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Kanskje hun rett og slett ikke har så mange bilder av deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Kanskje hun rett og slett ikke har så mange bilder av deg? Det har hun.. Hun tok samtlige fotoalbum når hun og pappa skillte seg, og vi hadde MYE bilder fra alle ferier, bursdager, selskap, og hverdagslige ting. Vi gikk også i fotostudio hvert år med indeviduelle bilder av barna.. Men ja, kan jo være at det gjør vondt.. Men hun oppførte seg dårlig mot de to andre også, bare værst mot meg..
Gjest forstyrra Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Nå kan det kanskje være at det er en underliggende grunn til at hun ikke har bilder av dere barna, siden dere tydeligvis har mye vond forhistorie; men du vil ikke finne bilder av mine barn hjemme hos oss heller... Og vi er en helt vanlig, lykkelig familie på 4, med to barn i skolealder. Ikke har jeg noen veldig god begrunnelse heller, synes bare det er finere med andre typer bilder (har mye kunst), og dessuten så ser jeg jo barna mine hver dag...hehe. Og foreldrene mine har heller ikke mye bilder hverken av oss barna eller barnebarna. Ikke sånn veldig synlig for folk på besøk iallefall. Så det at moren din ikke har så mange av dere trenger ikke nødvendigvis være fordi hun ikke liker dere eller sånt. Men hvis det virkelig plager deg slik at du føler deg såret, så synes jeg du skal prøve å snakke med henne. Bedre å spørre henne og få svar enn å gå rundt å lure, og kanskje lage helt gale teorier på egen hånd. Vær helt ærlig og si at du ble litt lei deg da du ikke fant bilder av dere barna i den nye leiligheten deres. At du blir redd for at deres vonde fortid har noe med det å gjøre... Vanskelig å gi sånt råd, men jeg tror jeg ville tatt mot til meg og snakket med henne for å unngå ytterlige vonde følelser og eventuelle misforståelser.
LetThemEatCake Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Siste gjest: Problemet är ju att hon har en massa bilder på bröderna hennes.. :/ Men här hemma hittar man inte ett enda barn/familjefoto heller. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå