Gå til innhold

3 kant med dama

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dama fortalte tidlig i forholdet at hun hadde prøvd div ting seksuelt,bla 3 kant,så sier hun etter hvert at vi skal prøve 3 kant med en ekstra dame for det tenner henne.

Nå noen år ute i forholdet har hun trekt seg fra sin egen plan,hun vil ikke takle og se meg med en anne dame, men saken er den at hun liker og fantasere under sex hva vi of henne skal gjøre med den ekstra dama,men etter sex så "sier" hun nesten helt klart at det aldri kommer til og skje.

Her sitter jeg med fantasien om og få oppleve 3kant med den jeg elsker,men innerst inne vet jeg at det aldri kommer til og skje.......ka gjør man?

Jeg har bestemt at jeg skal ha meg 3 kant med 2 damer koste hva det koste vil,da kan det se dårlig ut for forholdet våres,jeg kommer ikke til og gjøre det før jeg har dumpa henne,men jeg har jo ikke lyst til og gjøre det heller,jeg elsker jo henne.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg satt meg ned og tenkt litt over hva det å elske noen, betyr. Virker absolutt ikke som om du vet det...

Gjest Anjelika
Skrevet

Er det så viktig for deg at du vurderer å dumpe henne?

Om du elsker henne så kan jeg garantere at du fort vil innse at det ikke var verdt det og vil angre som en gal.

Kanskje du kan introdusere trekant med to menn (du kan ikke kreve av henne hva du ikke ville gjort selv), så får hun muligens et litt annet syn på det? Evt så kan du foreslå, om både du og hun tenner på det, at hun utforsker jentesex på egen hånd. Kanskje hun blir tryggere på å ta med ei annen dame inn når hun har blitt kjent med henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Yes.

Det er viktig.

Hun har selv sagt at det ikke kommer til og skje med mmk,bare med kkm.

Når un tar seg frihet til og fantasere om 2 damer så tar jeg meg frihet til og ønske 2 damer,om ikke hun vil oppfylle drømmen så finnes det sikkert 2 som vil.

Angre... sikkert kommer jeg til og gjøre,men det får ikke hjelpe.

Skrevet

Om en trekant är så viktig att du är beredd att ge upp ditt förhållande så är något på tok. Det kanske är dags att göra slut? Om inte för din egen skull så för hennes skull. Jag skulle inte vilja vara kvinnan som blir dumpad för att jag inte vill ställa upp på en sexuell sak.

Och det där med att hon dragit sig ur sin egen plan är inte så konstig egentligen. Många fantiserar om saker som de aldrig skulle vilja uppleva på riktigt och låter fantasier förbli fantasier. Fantasier är ju en skitbra krydda på sexlivet! Många fantiserar ju om att bli våldtagna, men det är ju ingen vettig människa som vill bli det på riktigt. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette så viktig for deg? Vi har jo alle fantasier. Og det er jo det som er så fint; at det nettopp er fantasier, og ikke nødvendigvis noe som absolutt må skje.

I fantasiene skjer jo alt helt perfekt, og sannsynligheten for at en trekant i virkeligheten er like bra som i fantasien er vel tilnærmet lik null.

Gjest Gjest
Skrevet

Javel.

Da har hun sikkert rett til og bruke den fantasien under vår sex?

Hvor rett er det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler deg truet av det og du ikke synes det er rett, så må du jo ta det opp med henne.

Men du sier jo at du har den samme fantasien, og du tar det utrolig mye mer seriøst enn henne. Så hvis du skal få lov, hvorfor skal ikke hun få lov også?

Fantaserer gjør jo alle, uansett om du liker det eller ikke ;)

En ting til.. Jeg lurer litt på hvor gamle dere er?

Skrevet

Javel.

Hvor rett er det?

Men då får du väl säga till henne att du inte vill att hon pratar högt om den fantasin?? Som jag uppfattar det så är du uppmuntrande till den. Men hon har all rätt i världen att fantisera om precis vad hon vill, men du kan som sagt be henne att inte tala om det för dig.

Gjest Anjelika
Skrevet

Javel.

Hvor rett er det?

Alle har da rett til å fantasere.

Men det er forskjell på fantasi og virkelighet. Selv om hun egentlig liker trekanter så har hun sånne følelser for deg at hun ikke kunne sett deg med en annen, så da gjør det seg best i fantasien.

Jeg og min type ligger da og utveksler alle fantasier mellom himmel og jord uten at det trenger å bety at de skal oppfylles.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Hvor rett er det?

Du kan umulig være seriøs. Vil du kontrollere tankene hennes også kanskje?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er nok på tide å dumpe dama siden det å virkliggjøre fantasien er viktigst av alt.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan umulig være seriøs. Vil du kontrollere tankene hennes også kanskje?

Hmmm.

Ser ikke noen plasser at jeg skriver at jeg skal nekte henne fantasier,hun kan fantasere så mye hun vil inni seg for min del,men saken er den at hun liker og fortelle fanatsiene hennes til meg under sex.(Selv om hun vet/sier at det aldri kommer til og skje)

Tortur?

Jeg bruker heller ikke fortelle om fantasiene mine under sex,ikke ellers heller for så vidt.

Men hun vet at jeg har en drøm/ønske om KKM 3 kant.

Gjest Anjelika
Skrevet

Hmmm.

Ser ikke noen plasser at jeg skriver at jeg skal nekte henne fantasier,hun kan fantasere så mye hun vil inni seg for min del,men saken er den at hun liker og fortelle fanatsiene hennes til meg under sex.(Selv om hun vet/sier at det aldri kommer til og skje)

Tortur?

Jeg bruker heller ikke fortelle om fantasiene mine under sex,ikke ellers heller for så vidt.

Men hun vet at jeg har en drøm/ønske om KKM 3 kant.

Det er nok ikke alle som synes det er tortur å høre kjæresten fortelle om fantasier, snarere tvert imot.. men om du er skrudd sammen slik så må du jo bare fortelle henne det.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det er alltid den som ikke vil som bestemmer om noe slikt skal skje eller ei, det føles sikkert urettferdig for en fyr som deg, men slik er det bare. Man kan ikke tvinge fram noe sånt.

Hvis ikke du kan respektere at hun ikke vil se deg med en annen dame så henger ikke dette forholdet på greip.

Skrevet

Jeg ville fortalt henne at hun kan slutte å fortelle deg om akkurat den fantasien så du ikke blir gal. Jeg forstår jo deg også, det er nesten så hun holder guleroten unna akkurat nok til at du ikke rekker den, men den er foran øynene dine. Du vil glemme det etterhvert. Men å dumpe dama di for en natts fling er uansvarlig og viser egentlig hvor lite du elsker henne. :nei:

Skrevet

Håper jeg slipper å bli "elsket" av en guttunge som deg. Damen din fortjener å høre hva du mener om det, at du dumper henne vis ikke du får ligge med en annen dame :klaske:

Håper du virkelig går fra hun og, for du høres ikke ut som en bra kjæreste. Latterlig grunn å slå opp med en på, og du kan rett og slett ikke ha de rette følelsene for henne.

Fantasi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...