Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Hva gjør dere med disse produktene nå i sommer? Bruker dere dem som vanlig ell skifter dere til mildere produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dem som vanlig om kvelden, og lar være om dagen. I tillegg er jeg ekstra påpasselig med solfaktor. Men det er ikke et veldig stort problem for min del, de fleste produktene jeg bruker med denne ingrediensen er rens/maske/skrubb, altså produkter som ikke blir liggende lenge på huden. Så det bekymrer jeg meg ikke noe særlig for :)

Skrevet

Jeg bruker dem som vanlig om kvelden, og lar være om dagen. I tillegg er jeg ekstra påpasselig med solfaktor. Men det er ikke et veldig stort problem for min del, de fleste produktene jeg bruker med denne ingrediensen er rens/maske/skrubb, altså produkter som ikke blir liggende lenge på huden. Så det bekymrer jeg meg ikke noe særlig for :)

Så dersom man bruker Facial Cleanser fra MD så kan man bruke den gjennom sommeren? På morgenen også, syns denne er så enkel å grei å bruke i dusjen, men er usikker på om jeg skal bytte til en annen rens..

Skrevet

Så dersom man bruker Facial Cleanser fra MD så kan man bruke den gjennom sommeren? På morgenen også, syns denne er så enkel å grei å bruke i dusjen, men er usikker på om jeg skal bytte til en annen rens..

Det tror jeg du kan gjøre uten å bekymre deg :) Du skyller den jo av igjen etterpå, så så lenge du er flink med solfaktor etterpå burde det ikke være et problem. Vær mer forsiktig med serum eller kremer med denne ingrediensen, da disse ligger på huden hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...