Gjest green tea Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 jeg prøfte et program i England som skule hjelpe mot dysleksi jeg gjord aldrig meg fardig med programet men jeg merket frem gram men nå merker jeg at skivigen min har blit dorligere i gjen kansje det kan ha noe med helsa mye å gjøre. eller at det går til bakke etter en stund hvis en sluter. jeg for venter ikke at du tror meg men jeg er seriøs. det er skive feil jeg har lat det ligge med vilje for få frem et poeng.
Kråkesaks Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg vet ikke hva som er poenget ditt. Er du sliten i dag, kanskje? du skriver i hvert fall alngt bedre med rettskrivningsprogram enn uten. Jeg har sett innleggene dine når du skriver med rettskrivningsprogram, og da er innleggene så bra at du kunne ha vaært 'anonym' om du ville.
Gjest green tea Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 (endret) jeg prøvde et program i England som skule hjelpe mot dysleksi jeg gjord aldring meg ferdig med programmet men jeg merket fremgang men nå merker jeg at skrivingen min har blitt dårligere i gjen kanskje det kan ha noe med helsa mye å gjøre. eller at det går til bakke etter en stund hvis en sluter. jeg for venter ikke at du tror meg men jeg er seriøs. Endret 11. mai 2010 av green tea
Mirabella76 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Kva er det du vil fram til? Ja, du skriver veldig mykje feil - uten at eg anar om du var bedre i rettskriving før, eller ikkje! Eg anbefaler deg iallfall å bruka rettskrivingsproblem, sidan du heilt tydelig har kraftig dysleksi.
Gjest green tea Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Kva er det du vil fram til? Ja, du skriver veldig mykje feil - uten at eg anar om du var bedre i rettskriving før, eller ikkje! Eg anbefaler deg iallfall å bruka rettskrivingsproblem, sidan du heilt tydelig har kraftig dysleksi. jeg grubler på om det kan ha noe med helsa. enten psykisk helse eller fysisk helse.
Gjest Pet Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 jeg grubler på om det kan ha noe med helsa. enten psykisk helse eller fysisk helse. Du bør ta deg en tur til legen snart siden du har så mange plager.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 jeg prøfte et program i England som skule hjelpe mot dysleksi jeg gjord aldrig meg fardig med programet men jeg merket frem gram men nå merker jeg at skivigen min har blit dorligere i gjen kansje det kan ha noe med helsa mye å gjøre. eller at det går til bakke etter en stund hvis en sluter. jeg for venter ikke at du tror meg men jeg er seriøs. det er skive feil jeg har lat det ligge med vilje for få frem et poeng. Jeg tror deg, jeg. Du skulle kanskje gå tilbake til programmet igjen. Plages du med andre ting også, med helsen?
Gjest green tea Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror deg, jeg. Du skulle kanskje gå tilbake til programmet igjen. Plages du med andre ting også, med helsen? ja jeg plages med fler ting med helsen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 ja jeg plages med fler ting med helsen. Så hvorfor drar ikke du til legen for diagnoser og evt hjelp?
Reveal Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes skrivingen din går opp og ned. Rettskrivningen din varierer mest (og det kan jo være dagsformen i forhold til helse som er årsaken). Men- jeg synes setningsoppbyggelsen og hvor lett det er å forstå hva du mener i innleggene dine er blitt merkbart bedre. Synes du skal fortsette å trene på skriving, men som flere skriver, dersom du føler at det kanskje kan være noe med helsen din som gjør skrivingen vanskeligerer synes jeg du skal ta en tur til legen. Ingen av oss kan stille noen diagnoser over internett. Har du forresten sett noe mer på de svarene du fikk i forbindelse med eksamen/prøve-tråden din?
Gjest Supermimz Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Hei TS Om du føler at trening hjelper deg med skrivingen, så kjør på med trening så ofte du kan Jeg synes også at det høres logisk ut at helsen påvirker skrivingen. Om en er trett og syk, så blir jo konsentrasjonen påvirket. Næringsrik mat kan jeg også tenke meg er viktig for deg når det gjelder helse og energi oppe. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå