Snurre Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Eh... har hørt at det, er det nye hotte. Frisører eller noe sånt som friserer deg nedentil, kanskje et hjerte, firkløver, sol mm og deretter farger håret. Har noen prøvd dette før, hvem utfører sånt ? (har en venninne som lurte..... ) :oops: :oops: :oops:
VesleBråka Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Jeg har også en venninne som lurer på dette, dumdidum :oops: 2
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Jeg har ikke gått noe sted og fått gjort det, men jeg har gjort det selv - med stort hell Et hjerte ser veldig pent ut, for det følger liksom formen der nede, den lille trekanten... Det er ikke noe problem å få det til fint og jevnt med en vanlig høvel og en saks. (litt fingernem må man være da) Deretter kan man bleke og farge håret om man ønsker. Men er du mørk 'der nede', syns jeg det er penere å beholde den naturlige fargen. Tror at det å gå til en proff hadde blitt for sært for meg :oops: La Flaca
Gjest Donna Skrevet 21. september 2003 #4 Skrevet 21. september 2003 Et hjerte er ingen sak å lage nei Riktig fint kan det bli om man bare bruker litt tid og er nøyen...................
Sannasol Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Men... ser det ikke sabla dumt ut hvis man skal i svømmehallen eller no sånt da? Eller at barna ser når du dusjer?? :oops:
VesleBråka Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Har ingen unger, og de i svømmehallen får bare finne en måte å overleve på..
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Men... ser det ikke sabla dumt ut hvis man skal i svømmehallen eller no sånt da? Eller at barna ser når du dusjer?? :oops: Sist jeg var hos gynekologen hørte jeg en lav humring nede ved fotenden, og: " hm, jeg har sett mye - men noe sånt har jeg ikke sett før, riktig søtt var det " Jeg hadde glemt hele greia, og må innrømme at jeg ble litt rød i toppen :oops: La Flaca
AUF Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Sist jeg var hos gynekologen hørte jeg en lav humring nede ved fotenden, og: " hm, jeg har sett mye - men noe sånt har jeg ikke sett før, riktig søtt var det " Jeg hadde glemt hele greia, og må innrømme at jeg ble litt rød i toppen :oops: La Flaca
Factor Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 I København er det flere frisørsalonger som foretar "intim-styling". Ei jente jeg studerte med for lenge siden påstod det også fantes slike salonger i Oslo. Kanskje de står oppført under "Intim- frisør" i de Gule Sider?
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 I København er det flere frisørsalonger som foretar "intim-styling". Ei jente jeg studerte med for lenge siden påstod det også fantes slike salonger i Oslo. Kanskje de står oppført under "Intim- frisør" i de Gule Sider? Tror det var en på Grunerløkka for noen år siden ihvertfall.
Northstar_ Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Tror at i slike saker har jeg liksom ikke blitt ordentlig moderne enda... tror det skulle mye til før jeg hadde fått meg til å gå på en slik salong... Men nysgjerrig da på hvor en slik salong er hen...? :yy: Northy :yy:
¤Tiili¤ Skrevet 24. september 2003 #12 Skrevet 24. september 2003 Det finnes en sånn i oslo, men jeg vet ikke hvor den ligger... Han som driver det heter Rein Dybedahl, tror det var det han hette til etternavn... :-?
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #13 Skrevet 24. september 2003 brasilliansk voksing kalles d.
Dixie Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Brasillian Wax får du gjort hos flere salonger i Oslo. Var litt nervøs første gangen, men de er så proffe så det gikk bra!!
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Men her var det vel mer snakk om frisering, dvs lage mønster osv.?
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 Ikke hundre ville hester hadde fått meg inn på en sånn salong!! Men all ære til de som tør......
brum Skrevet 25. september 2003 #17 Skrevet 25. september 2003 Jeg var hos det en gang, men jeg fikk så mange nupper etterpå så det blir faktisk bedre når jeg gjør det selv.
Achmed Skrevet 26. september 2003 #18 Skrevet 26. september 2003 Ikke hundre ville hester hadde fått meg inn på en sånn salong!! Men all ære til de som tør...... Hundre og én da? Vær litt tøff nå.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 Brasillian Wax får du gjort hos flere salonger i Oslo. Var litt nervøs første gangen' date=' men de er så proffe så det gikk bra!![/quote'] Hva er Brasillian Wax, ser det bra ut, hvor i Oslo ?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 Æsj. For en ekkel tullejobb. Hørte om det selv da jeg var liten, men trodde bare det var noe broren min fant på. Anonymkode: ed288...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå