Gå til innhold

Skyr yoghurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godt å bruke skyr i stedet for rømme i sånt som taco eller gryteretter? Jeg spiser kun rømme til "helgemat", så er ikke det at jeg bryr meg så mye når jeg først spiser usunn mat i utgangspunktet, men.. ;)

Jeg syns det er godt i allefall. :)

Skrevet

Synes Skyr er ganske godt men liker heller ikkje den kunstige smaken. Er og litt skeptisk til tilsetningsstoffet aspartam. Kunne ønska eg kunne få tak i Naturell-versjonen av Skyr men den finst visst bare i storbyen :)

Ellers synes eg naturell mager Kesam duger bratil det meste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes Skyr er ganske godt men liker heller ikkje den kunstige smaken. Er og litt skeptisk til tilsetningsstoffet aspartam. Kunne ønska eg kunne få tak i Naturell-versjonen av Skyr men den finst visst bare i storbyen :)

Jeg bor ikke i storby, men vi har den her. Om du spør butikken så kan det jo hende de tar den inn :)

Skrevet

Fælt så mye visse folk har imot Skyr. En sak har alltid to sider.

Jeg for min del ELSKER Q-Skyr! Skogsbærvarianten er favoritten! Blåbær var ganske god den også, som de to andre. :)

Har ikke smakt på naturell siden boksen er såpass stor, men jeg tror jeg skal prøve en gang og bare bruke den til flere områder. :)

Kjøper ikke Skyr alt for ofte heller pga prisen. 14 kroner for EN boks er litt drøyt, men jeg antar at det er verdt det når man først kjøper det!

Skrevet

Jeg syns faktisk den var veldig god. Jeg spiser den bare slik som den er, uten noe annet tillegg. Spiser det som en yoghurt ja :tommelopp:

Jeg også. Skogsbær er favoritten :)

Er dog skeptisk til apartam, og prisen er avskrekkende, så spiser den sjelden...

Skrevet

har akkurat funnet ut at skyr naturell med cottage cheese, frosne bringebær og fun light jordbær (for å få den søt nok) med kanel på er utrolig godt også :jepp:

Gjest Micka
Skrevet

Helt pyton. Eneste som er fristende er emballasjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ventet med stor spenning på Skyr naturell, men jeg ble utrolig skuffet da det viste seg at den kommer kun stort beger. Skulle ønske det fantes prosjonsstørrelser av melkeprodukter uten frukt eller sukker. Jeg spiser bare den type ting på når jeg er på farten og liker ikke fruktyoghurt eller skyr med aspartamsmak :( Jeg har hørt rykter om at det finnes noe slikt på Deli DeLuca, men de er det er svært sjelden jeg er i nærheten av. Tine sin Yt er tross alt bedre en Go' morgen, men den hadde vært tusen ganger bedre med yoghurt naturell.

Skrevet

Jeg synes skyr smaker kjempegodt! Nå for tiden liker jeg den med blåbær og vanilje (den blå) best, men den med jordbær og granateple er også veldig god. Skyr naturell greier jeg ikke å spise som den er, men den blir utrolig god hvis man har litt honning i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...