Gå til innhold

Hva slags toalettpapir bruker du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og irriterer meg over at noen i kollektivet kjøper inn first price, og lurte bare på hva slags papir som er vanlig å kjøpe.

Jeg pleier selv å kjøpe Serla

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det heter, men bruker det som er veldig mykt. Er en sau på posen.

Skjønner ikke at noen klarer å bruker det grove, harde papiret som de av en eller annen merkelig grund klarer å selge. Bruker det nå for øyeblikket da de ikke hadde noe annet og må si at det frister mer å gå ut i boden å hente sandpapir.

Skrevet

Enig med det med sandpapir altså, greit at det er billig, men en rull grovt toalettpapir forsvinner som regel kjappere enn en rull med mykt papir. Vinninga går nesten opp i spinninga.

Jeg regner med du bruker Lambi?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker det rosa de har på Rema 1000, det som er deres merke. Det er veldig bra, skal aldri bytte. :)

Gjest NiChia
Skrevet

Vi bruker unik eller coop sitt. Det er ikke kjempedyrt, men ikke så steinhardt og sandpapirete som firstprice sitt.

Skrevet

Vi bruker Lambi.

Vi må bruke hvitt mykt papir pga at vi har litt problemer med gamle avløpsrør. Det tetter seg mye fortere med resirkulert papir, sa rørleggeren. Det hvite myke papiret løser seg opp fortere i vann.

Og så er det såååååå mye bedre å bruke!

Skrevet

Bruker det med ekorn på pakken, fordi ekornet er så søtt :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ica sitt. Hvitt og relativt mykt. Drøyere og billigere enn lambi.

Skrevet

Velvet fordi det er mykest.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

First price, billig(st?).

Skrevet

Kjøper stort sett Lambi, men kan også kjøpe andre myke merker. Billigmerkene styrer jeg unna, jeg liker virkelig ikke tørt og hardt papir.

Skrevet

Lambi, har ofte søte design og er mykt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er folk virkelig så ømfintlige i rompa at det er "som sandpapir" å bruke first price? :klø:

Skrevet

Er folk virkelig så ømfintlige i rompa at det er "som sandpapir" å bruke first price? :klø:

Jeg merker det egentlig mest i underlivet, det blir irritert og klør litt

Skrevet

Det med ekorn på. Fordi det er billig, og ikke så dårlig som de aller billigste merkene.

Kjøper "bedre" papir om vi tilfeldigvis kommer over det på tilbud, men ser ikke begovet for å betale over dobbelt så mye for litt mykere papir med penere mønster.

Skrevet

Er det noen bortskjemte/priviligerte prinsesser her?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lambi!

Og det stemmer som en over her sa; Resirkulert papir tetter toalettene mye fortere

Skrevet

Det billigste, pluss våtservietter etterpå.

Gjest najki
Skrevet

Jeg bruker også det med ekorn på, men er det virkelig ingen som vet hva det heter? Jeg aner ikke...

Bruker det fordi pappa sa at det var et bra papir den gangen jeg skulle flytte ut ;)

Han viste meg mengden på ruller og at det var mer kompakt rullet på eller noe sånt. Også er det ikke steinhardt, og det betyr mer enn pris!

Skrevet

Coop sitt. Det er mykt og løser seg noenlunde greit. Brukte billig "sandpapir" til jeg leste at det lettere tettet rør, men så oppdaget jeg coop sitt som er mykere enn sandpapiret og noenlunde grei pris på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...