Gå til innhold

For lys kjole for bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal i bryllup i august og lurer på om denne kjolen er for lys? Bruden sier den er nydelig, men er litt usikker på hvordan andre gjester vil reagere. Er veldig takknemlig for svar.

post-36009-1273602524,6105_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Den ser ikke jeg noe problem med :)

Gjest Blondie65
Skrevet

De andre gjestene har ikke stemmerett når bruden har sagt at det er greit.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fargen er vel helt OK, men er den ikke litt kort?

Skrevet

Fargen er helt fin synes jeg. Men jeg synes også den ser veldig kort ut.

Gjest Bianca26
Skrevet

Hei!

Jeg skal i bryllup i august og lurer på om denne kjolen er for lys? Bruden sier den er nydelig, men er litt usikker på hvordan andre gjester vil reagere. Er veldig takknemlig for svar.

Fin farge på den. Og slett ikke i brudekjolefarge, så det går vel fint. Og om bruden og syns du kan bruke den, så går det ihvertfall fint

Skrevet

Takk for svar :) kjolen ser litt kort ut på modellen, men på meg går den til knærene. Jeg er ikke like lang som modellen på bildet :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes den var veldig fin :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei!

Kjolen er søt den, synes jeg. Jeg mener ikke å fornærme deg, vil bare fortelle at jeg har en så å si maken kosekjole/nattkjole. Jeg tilhører en annen generasjon enn deg og følger ikke så nøye med i ungdomsmoter. Kanskje jeg kan bruke min som sommerkjole :) .

Endret av Belladonna
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ingenting i veien med fargen. :)

Skrevet

Kjempefin, og ingenting galt med fargen.

Når bruden i tillegg har sagt det er greit så skal du ikke tenke mer på det :)

Noen litt store øreringer, pen sminke og noen høye heler, og du er good to go! :D

Skrevet

Hvis bruden har godkjent den ser jeg ikke noe problem!:-)

Min første tanke var at den var litt kort.. Har akkurat vært i et bryllup hvor en av gjestene hadde en lårkort kjole.. Og selv om den i seg selv var pen og ganske kul så den rett og slett horete ut i bryllupet -& spesielt når man ser på bilder i ettertid.. tragisk.

Men modellen på bildet er sikkert 1.80 høy.. er ikke sikkert TS er det..

Gjest LilleLovely
Skrevet

TS sa tidligere her at kjolen rakk henne til knærne! Jeg syns den ser fin ut jeg, og det viktigste er hva bruden synes. Tror ingen vil tro at du er bruden med den kjolen, det er vel ingen typisk brudekjole akkurat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...