Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne sokker som er tynnere enn de vanlige fra H&M? Ikke for tynne, mer som opaque strømpebukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen strømper i fra La Mote (!) som er en mellomting av vanlig strømper og tynne nylonstrømper.

Skrevet

Jeg har kjøpt endel tynne sokker på Lindex, sånn type med 'hullmønster'.

Skrevet

Dette er faktsik veldig greit å få tak i i "damebutikker". Et strømpemerke som heter Elisabeth har dette vet jeg, og de kan man få tynne i både vanlig strømpestoff og bomull.

Skrevet

jeg har oxo lurt på dette. H&M sine loer veldig fort, og da er de ikke pene...

Takk for mange fine råd...

Skrevet

Jeg har noen kjøpt på Lindex for noen år siden, og noen kjøpt gjennom et firma som gjerne tilbyr varene sine på arbeidsplasser. Husker ikke hva de heter i farten, men de selger hovedsaklig strømpebukser og sokker. Jeg har vært borti dem både gjennom mammas jobb og steder jeg har jobbet selv. De legger ut en katalog, og så sendes det inn en stor, felles bestilling.

Som det kanskje fremgår av informasjonen over, så bruker jeg dem ikke så veldig mye. Ingen av de jeg har har hæl, de er som en lang tube, og jeg synes ikke de sitter så godt på foten. Men det der avhenger sikkert av forten de skal sitte på, også. De ser veldig pene ut i f.eks. ballerinasko, da.

Skrevet

Jeg kjøpte noen på Cubus for ikke så lenge siden. Har brukt dem en del gang, og de overlever fortsatt (i motsetning til de jeg kjøpte på H&M) :jepp:

Skrevet

De har masse slikt på cubus, ellers om du bor i en storby så er det ofte strømpeforretninger der de har masse forskjellige sokker og strømper:)

Men ja, la mote har en del som en skriver her oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...