Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hvor mye bør jeg bruke på dåpsgave til datteren til en venninne av meg. Og kom gjerne med forslag i den priskategorien!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg kjøpte et gullhjerte til 450kr. Ellers så finnes det jo gode eventyrbøkeri forskjellige serier,f.eks "den store hvite". Ligger vel på ca 399kr, men vet at de ofte har tilbud rundt omkring på disse. Bergans barnetursekk- koster vel rundt 300kr Jeg er absolutt ikke for å kjøpe alt det rælet man får kjøpt av dåpsgaver hos gulsmed, og er veldig glad for at vi ikke fikk det til snuppa.
Leanne Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 jeg har kjøpt Thorbjørn Egner bøker og et barne service med Thorbjørn Egner motiv.. Til familiemedlemmer har jeg kjøpt: Kardemommeby, Hakkebakkeskogen, Telleboka, Jumbo som dro ut i ferden + service. Til venner at jeg kjøpt 1 eller 2 bøker + service.
MissStiles Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har brukt ca 200-300kr på gave til barna til mine venninner. Enten kjøpt klær, barne service eller bestikk.
Gjest nn Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tenker å bruke ca 500 til gave til nevøen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå