Gjest Candyfloss Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke:
Midnattsol Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke: Så da var de stempla. Ser litt på det, ja. Det er jo rett etter Cæsar..hvem ser ikke Cæsar??? Snobber? Farmen er jo på en utrolig vakker plass denne gangen, og jeg lengter litt etter den nordnorske naturen når jeg ser på det.
Fakse Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Har sett litt, synes det er så morsomt å se hvor hjelpeløse de er. Heeelt amatører jo Men jeg går fort lei, intriger og krangling er ikke min sak!
MarianneE Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke: Har sett på det et par ganger. Forøvrig så elsker jeg slik krangling og intriger på TV. Morro for en så enkel sjel som meg.....
sirka Skrevet 20. september 2003 #6 Skrevet 20. september 2003 Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke: Og hva ser nå du, den ultra-urbane, på? - Ungkaren? :blunke:
Gjest Candyfloss Skrevet 20. september 2003 #7 Skrevet 20. september 2003 Og hva ser nå du, den ultra-urbane, på? - Ungkaren? :blunke: Ehh... Sex & singelliv og Robinson :oops:
Ugla Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke: Bønder.....? Hvor har du det fra??
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 Ja det er mye krangling der, men jeg syns ærlig talt ikke det er noe rart, for jammen er det mange "atale" folk der..syns jeg da Noen av de er endelig borte derfra nå.
Tusenfryd Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 Ja, jeg ser på Farmen. Og noen er vel mer egnet til å være sammen med mennesker enn andre... flirte forresten godt av jentene som satt og klaget på tøffelgutta i går... synes sånn er moro jeg. Og jeg er vokst opp nesten 25 kilometer fra Oslo-grensen - så at jeg er bonde ja? Helt klart!
tuji Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 Klart jeg ser på! Har lyst å fike til Bente
Livets datter Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Uff nei... la meg slippe flere reality-greier nå, please...
Tusenfryd Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 Uff nei... la meg slippe flere reality-greier nå' date= please... Selvsagt! Du kan få låne fjernkontrollen min - den har av-knapp.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Klart jeg ser på! Har lyst å fike til Bente Kan jeg få hjelpe deg?
tuji Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Gjerne! Du holder, jeg slår. Så kan vi bytte etterpå.
Ruby Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Jeg ser jeg, en av mange reality serier som jeg må ha med meg...... Men, det er jo moro å se, i alle fall når du først har begynt å se, da må man liksom fortsette....
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #17 Skrevet 24. september 2003 Gjerne! Du holder' date=' jeg slår. Så kan vi bytte etterpå.[/quote'] Høres ut som en grei avtale. Kan jo slå henne med Ingrid hvis du har lyst?
Pip Skrevet 25. september 2003 #20 Skrevet 25. september 2003 No ser ikkje eg på Farmen, og har vel sånn sett ikkje noko i denne tråden å gjere... (som nemnt i ein annan tråd, såg eg 'kampen' førre søndag, og fann ikkje noko der som fekk meg til å fylgje med vidare...) Berre lurte på - sidan de har brukt så mange innlegg på å diskutere kven av deltakarane de skal banke opp - kvifor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå