Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Candyfloss
Skrevet

Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke:

Skrevet
Har aldri sett på det... Fått det for meg at det er "bønder" som ser på det.. Inkludert Hotel Cæsar :blunke:

Så da var de stempla.

Ser litt på det, ja. Det er jo rett etter Cæsar..hvem ser ikke Cæsar??? Snobber? :erter:

Farmen er jo på en utrolig vakker plass denne gangen, og jeg lengter litt etter den nordnorske naturen når jeg ser på det.

Skrevet

Har sett litt, synes det er så morsomt å se hvor hjelpeløse de er. Heeelt amatører jo ;) Men jeg går fort lei, intriger og krangling er ikke min sak!

Skrevet

:tunge1:

Har sett på det et par ganger.

Forøvrig så elsker jeg slik krangling og intriger på TV.

Morro for en så enkel sjel som meg..... :ler:

Skrevet

Og hva ser nå du, den ultra-urbane, på? - Ungkaren? :blunke:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Og hva ser nå du, den ultra-urbane, på? - Ungkaren? :blunke:

Ehh... Sex & singelliv og Robinson :sjarmor: :oops:

Skrevet

Bønder.....? :roll:

Hvor har du det fra??

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er mye krangling der, men jeg syns ærlig talt ikke det er noe rart, for jammen er det mange "atale" folk der..syns jeg da :roll: Noen av de er endelig borte derfra nå.

Skrevet

Ja, jeg ser på Farmen. Og noen er vel mer egnet til å være sammen med mennesker enn andre... flirte forresten godt av jentene som satt og klaget på tøffelgutta i går... synes sånn er moro jeg. Og jeg er vokst opp nesten 25 kilometer fra Oslo-grensen - så at jeg er bonde ja? Helt klart!

Skrevet

Klart jeg ser på! Har lyst å fike til Bente :sinna:

Skrevet

Uff nei... la meg slippe flere reality-greier nå, please...

Skrevet
Uff nei... la meg slippe flere reality-greier nå' date= please...

Selvsagt! Du kan få låne fjernkontrollen min - den har av-knapp. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Klart jeg ser på! Har lyst å fike til Bente :sinna:

Kan jeg få hjelpe deg?

Skrevet

Gjerne! Du holder, jeg slår. Så kan vi bytte etterpå.

Skrevet

Jeg ser jeg, en av mange reality serier som jeg må ha med meg...... :roll: Men, det er jo moro å se, i alle fall når du først har begynt å se, da må man liksom fortsette....

Gjest Anonymous
Skrevet
Gjerne! Du holder' date=' jeg slår. Så kan vi bytte etterpå.[/quote']

Høres ut som en grei avtale. Kan jo slå henne med Ingrid hvis du har lyst? :ler:

Skrevet

No ser ikkje eg på Farmen, og har vel sånn sett ikkje noko i denne tråden å gjere... (som nemnt i ein annan tråd, såg eg 'kampen' førre søndag, og fann ikkje noko der som fekk meg til å fylgje med vidare...)

Berre lurte på - sidan de har brukt så mange innlegg på å diskutere kven av deltakarane de skal banke opp - kvifor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...