Gå til innhold

74 stemmer

1. 1. Synes du håret og sminken til modellen ser bra ut?

• Ja, jeg likte begge deler
      1
    • Nei, jeg likte ingen av delene
      55
    • Jeg synes bare håret var fint
      18
    • Jeg synes bare sminken var fin
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp en artikkel her på Kvinneguiden, og jeg ble rent skremt av bildet: http://www.kvinneguiden.no/artikler/17_mai-_haaret-/76126

Det ser jo ut som om det er en søt jente under all sparkelen og håret som ser ut som det er iferd med å knekke av, så dette går ikke på modellens utseende, kun hennes hår og sminke.

Jeg er fullstendig klar over at utseendet er smak og behag, og at vi alle har forskjellige oppfatninger, men finnes det noen som med hånden på hjertet synes dette er fint?

Mitt svar er "ingen av delene", fordi jeg synes sminken er alt for hard til henne pluss at den ser ut til å være kastet på i en fei. Håret som sikkert ser fint ut til vanlig ser på bildet ut som om det er iferd med å falle av og brekke her og der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Leste nettopp en artikkel her på Kvinneguiden, og jeg ble rent skremt av bildet: http://www.kvinneguiden.no/artikler/17_mai-_haaret-/76126

Det ser jo ut som om det er en søt jente under all sparkelen og håret som ser ut som det er iferd med å knekke av, så dette går ikke på modellens utseende, kun hennes hår og sminke.

Jeg er fullstendig klar over at utseendet er smak og behag, og at vi alle har forskjellige oppfatninger, men finnes det noen som med hånden på hjertet synes dette er fint?

Mitt svar er "ingen av delene", fordi jeg synes sminken er alt for hard til henne pluss at den ser ut til å være kastet på i en fei. Håret som sikkert ser fint ut til vanlig ser på bildet ut som om det er iferd med å falle av og brekke her og der.

Fæææl sminke på søte jenta, men håret var litt kult syns jeg.

Skrevet

Fæææl sminke på søte jenta, men håret var litt kult syns jeg.

Jeg forstår hvor de vil med håret, men synes ikke de klarte å gjennomføre det, om du skjønner hva jeg mener. Uansett - det er gøy å høre forskjellige meninger, da :)

Skrevet

Jeg likte også håret, men synes hun var altfor oversminket.

Skrevet

Muligens det funker til 14-iss fest, men IKKE sommerfester, 17.mai, etc.

Og er KG-brukerne i denne kategorien i det hele tatt....?

Skrevet

Som de andre har sagt: håret var kjempesøtt, men sminken var GRUSOM! Rosa øyenskygge, nei nei nei :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kg misforstod og lagde en artikkel med et bildet fra:

Morgen, 18 mai, walk of shame.

Skrevet

:fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kalle det en skam for fedrelandet å gå rundt slik som det der på 17. mai. Grusomt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sminken ser forferdelig ut, hun ser jo ut som hun bare har hull til øyne og sånne cockerspaniel-lokk, og det er sminken som gir det inntrykket (tror ikke hun har slike trekk naturlig..). Håret var kult, men kanskje ikke noe så mange over... tja 20-25 går med (eller er det bare jeg som er for gammel?)?

Skrevet

Håret er kult på en måte, men for casual til å brukes på 17mai imo. Som noen sa, dagen derpå.

Skrevet

Ikke bare at sminken var helt jævlig, men elendig lyssetting/retusjering har gjort selve øynene hennes mørke og hun ser ut som en demon.

Skrevet

Øynene så jo helt merkelig ut! Eyelineren og vippene drar liksom øynene nedover ytterst. Så overhodet ikke flatterende ut! Dessuten synes jeg ikke falske øyenvipper og en halv cm eyeliner hører hjemme på 17. mai! Ikke har de greidd å blende ut den hudfargede/gule skyggen over globalen heller :P Og så ser det ut som hun har en halv tube med mascara i øyenkroken (tenkte med en gang på den mascaraguffe-tråden :D).

Håret likte jeg egentlig. Kanskje en smule digert, men ihvertfall mye mer stilig enn mitt rottereir :D

Jeg er sikker på at denne modellen egentlig er en nydelig jente med pene øyne som kanskje ikke trenger sminke, engang! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sminken får jenta til å se skummel ut, og håret ser veldig ut som om hun har kreppet og tupert det, gått ut på byen, danset vilt, blitt med en fyr hjem og latt være å gjøre noe med det etter det.

Skrevet

Kan se slik ut, ja :fnise:

Sminken ser forferdelig ut, hun ser jo ut som hun bare har hull til øyne og sånne cockerspaniel-lokk, og det er sminken som gir det inntrykket (tror ikke hun har slike trekk naturlig..). Håret var kult, men kanskje ikke noe så mange over... tja 20-25 går med (eller er det bare jeg som er for gammel?)?

Det som plager meg med håret er at det ikke ser gjennomført ut. Her er to eksempler på bustete volum som jeg synes funker:

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs2778/hji/medium/2007-redhead-volume.jpg

http://blogs.elleuk.com/wp-content/uploads/2009/04/drew.jpg

Øynene så jo helt merkelig ut! Eyelineren og vippene drar liksom øynene nedover ytterst. Så overhodet ikke flatterende ut! Dessuten synes jeg ikke falske øyenvipper og en halv cm eyeliner hører hjemme på 17. mai! Ikke har de greidd å blende ut den hudfargede/gule skyggen over globalen heller :P Og så ser det ut som hun har en halv tube med mascara i øyenkroken (tenkte med en gang på den mascaraguffe-tråden :D).

Håret likte jeg egentlig. Kanskje en smule digert, men ihvertfall mye mer stilig enn mitt rottereir :D

Jeg er sikker på at denne modellen egentlig er en nydelig jente med pene øyne som kanskje ikke trenger sminke, engang! :)

Ja, jeg tror også hun er naturlig pen, men de har gjort en god jobb med å kamuflere det, hehe.

Skrevet

Ser ut som ei (bak)full russejente på 17.mai.

5cm tjukk strek på øyelokkene er ikke pent..

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trur håret kunne fungere på ei jente i tenåra, dei kan kome unna med den looken der. Men eg er over tredve, og sjølv om eg likar "bed hair" og har hår som er perfekt til det, så ville eg ikkje like å sjå slik ut, det er berre dårleg utført.

Sminken vil eg helst slippe å tenkje på. *Grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...