Gjest Lise Skrevet 11. mai 2010 #1 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei! Er det noen som vet om det er en sexbutikk på Hamar? Hørt mange rykter, men er det noen som er 100% sikker på at det finnes en og en som ikke er konkurs. Kom gjerne med navn og adresse, og tlf. Eller er det noen som vet om en i Gjøvik området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amore Skrevet 11. mai 2010 #2 Del Skrevet 11. mai 2010 du kan jo alltids bestille fra kondomeriet sitt nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. mai 2010 #3 Del Skrevet 11. mai 2010 Oss i Mellom er ligger i gågata i Hamar. Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2010 #4 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei! Er det noen som vet om det er en sexbutikk på Hamar? Hørt mange rykter, men er det noen som er 100% sikker på at det finnes en og en som ikke er konkurs. Kom gjerne med navn og adresse, og tlf. Eller er det noen som vet om en i Gjøvik området? Ute etter å reklamere for butikken din ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 11. mai 2010 #5 Del Skrevet 11. mai 2010 Oss i Mellom er ligger i gågata i Hamar. Min lenke Har sett det, men når jeg ringer er det ingen som tar den. Tenkte mest på om det er noen som bor på Hamar eller har vært der den siste måneden. Og nei, jeg eier ingen butikk så skal ikke reklamere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. mai 2010 #6 Del Skrevet 11. mai 2010 Har sett det, men når jeg ringer er det ingen som tar den. Tenkte mest på om det er noen som bor på Hamar eller har vært der den siste måneden. Og nei, jeg eier ingen butikk så skal ikke reklamere. Vel, jeg går forbi der relativt ofte og det ser da absolutt åpent ut. De har også en facebookside og der er det heller ikke mange dagene siden det var aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 12. mai 2010 #7 Del Skrevet 12. mai 2010 Vel, jeg går forbi der relativt ofte og det ser da absolutt åpent ut. De har også en facebookside og der er det heller ikke mange dagene siden det var aktivitet. Åja, takk Er det aldersgrense der for leketøy? Er 15 år og vil ha en ny venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2010 #8 Del Skrevet 12. mai 2010 Åja, takk Er det aldersgrense der for leketøy? Er 15 år og vil ha en ny venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hans Petter Skrevet 11. oktober 2010 #9 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Er det noen som vet om det er en sexbutikk på Hamar? Hørt mange rykter, men er det noen som er 100% sikker på at det finnes en og en som ikke er konkurs. Kom gjerne med navn og adresse, og tlf. Eller er det noen som vet om en i Gjøvik området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå