Gjest Vilma Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Er det noen som har oppskrift på boller uten melk?
Amore Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 (endret) hvis du er laktose intollerant så har det kommet en melk uten laktose, den er litt dyr ca 33kr. Den smaker som en vanlig lettmelk, og jeg blir ikke dårlig av den, fåes kjøpt i de store matvare butikkene. Endret 11. mai 2010 av Amore
Rosalie Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har aldri prøvd denne oppskriften selv, men denne er helt melkefri: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift1289.asp
-Fisken- Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Det går fint an å bake boller med vann, men da hadde jeg økt margarinmengden, hvis ikke blir de litt smakløse.
Gjest Vilma Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Takk Margarin uten melk, duger da Soft spesial?
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Du kan bruke matolje i stedet for margarin også, jeg har bakt boller med solsikkeolje (smaker forsåvidt ingenting, men detgjør vel ikke margarin heller). Du kan også bruke ris-, havre- eller soyamelk. Tror jeg også har bakt boller uten melk en gang vi fikk veldig lyst på boller, men butikken var stengt, og de ble helt fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå